استان ها

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان سمنان، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در 3 بخش بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن آبان ماه سال جاری با حضور تیم های مختلف استانی برگزار می شود.

منصور شوگانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت های موثر در فضای مجازی گفت:

شوگانی با اشاره به اینکه سبک زندگی ایرانی-اسلامی را نمی توان به تنهایی در زندگی واقعی دنبال کرد، افزود:

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنا با اشاره به فعالیت های بسیا در فضای مجازی گفت: چند سالی است که پایگاه تمرکز خود را بر روی فضای مجازی گذاشته تا شرایط را مدیریت کند تا همه فعالان این حوزه بتوانند در مسیر درست قرار بگیرند تا به خوبی به نتیجه برسند. در راستای دستیابی به بهترین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: سازمان فضای مجازی بسیج برای فعالیت موثر در این حوزه مهم از 13 تا 14 آبان ماه سال جاری میزبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به عنوان مرکز زمانی در سراسر کشور خواهد بود.

شوگانی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی استان سمنا نیز می توانند در این رویداد نقش آفرینی کنند، تاکید کرد: این رویداد در 3 بخش بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن شامل «موشن گرافیک – حرکت طنز – کلیپ دو بعدی – استاپ موشن» برگزار می شود. “برگزار خواهد شد.

قائم آل محمد جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنا ادامه داد: این مراسم به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می شود اما تمامی افراد و فعالان رسانه ای در قالب تیم های 3 تا 5 نفره می توانند در این رویداد مهم شرکت کنند و امیدواریم به صورت کامل برگزار شود. پشتیبانی رسمی نتایج بسیار خوب در مسابقات کشوری

علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا 14 آبان ماه 99 فرصت دارند با مراجعه به سایت event.bsjmajazi.ir و یا با شماره تلفن 09222551693 در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت نام کنند.

نخبگان استانی برای ورود به مرحله کشوری این رویداد بزرگ لوح و هدایای نفیسی دریافت خواهند کرد.

48

دکمه بازگشت به بالا