استان ها

کسب 5 مقام کشوری توسط دانشجویان خراسان رضوی در مسابقات قرآن و عترت

حجت الاسلام سید مهدی طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد، گفت: پنج نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد، سبزوار و کوچان در بیست و ششمین دوره سراسری قرآن کریم در رشته های مختلف رتبه اول و دوم را کسب کردند. رقابت. بده.

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده در این مسابقه مبین محمد رجبی از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مسابقات کتبی نهج البلاغه مقام اول را کسب کرد. سید محمد آریایی فرد از واحد مشهد در رشته نماز مقام اول کشوری را به خود اختصاص داد و رسول فرهنگ واحد مشهد نیز با حفظ 20 جزء قرآن کریم توانست مقام دوم کشوری را از آن خود کند.

طاهری افزود: مهدی صحرایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در رشته شعر و امیر عباس اسمی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان مقام اول جشنواره هنر و ادبیات این دوره از مسابقات را کسب کردند. دومین کشور مهم کشور شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد توانست در رشته پژوهشی در قسمت پرسنل رتبه اول را کسب کند.

وی اعلام کرد مبین محمد رجبی علاوه بر کسب رتبه در دوره مسابقات به مسابقات کشوری دانشگاه های دولتی راه یافته است که در رشته مفاهیم نهج البلاغه نیز مقام دوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا