جامعه

درخشش دانش‌آموز سمای بوشهر در مسابقات کشوری طرح قدس

به گزارش خبرنگار گروه خبر استانی آنا از بوشهر، نتایج سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سام (طرح قدسدر دو بخش شفاهی، کتبی و ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم، حمد و دعا، تدبر در آیات، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، انشاء دعا و تحقیق اعلام شد. مقاله نویسی).


بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات طرح قدس در استان بوچر


بر اساس این خبر، فاطمه اردبیلی دانش آموز دبیرستانی سام شهرستان بوچس در رشته قرآن سراسری سما (طرح قدس) رتبه اول را کسب کرد.

در مرحله اول، داوطلبان مدارس و دانشکده های مهارت و کارآفرینی 30 ساعت آموزش را پشت سر گذاشتند و علاقه مندان به مسابقات شفاهی و کتبی بین آنها راه پیدا کردند. در این مرحله 5462 دانشجو، 1716 دانشجو و 1265 کارمند شرکت کردند.

مرحله دوم این مسابقات در سطح واحد دانشگاهی و سپس در استان برگزار شد و مسئولان استانی به معاونت فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سام معرفی شدند.

به گزارش آنا، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری طرح قدس دانش آموزی، دانش آموزی و کارکنان با 705 شرکت کننده از 26 تا 28 آنلاین ماه 1400 به سرپرستی سما مرند در رشته های شفاهی قرائت، تحقیق، حفظ، اذان و مداحی و رشته های کتبی. تفسیر، تدبر در آیات، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تحقیق صورت گرفت.

مسابقه شفاهی در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد و همزمان مسابقات کتبی در فضای مجازی برگزار شد که دبیرستان فاطمه اردبیلی در رشته تدبر در آیات رتبه اول را کسب کرد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا