استان ها

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات شطرنج هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس ، محمد علی جامیاتی پور در حاشیه مسابقات آنلاین شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و مرکز بشاگرد در اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین این دانشگاه در استان هرمزگان خوش درخشیدند.

وی افزود: این مسابقات که با همکاری هیئت شطرنج استان هرمزگان برگزار شد و 27 شرکت کننده از واحدها و مراکز استان ها را در سه بخش دانشجویی ، استاد و کارمند گرد هم آورد ، پس از چند ساعت رقابت با اعلام برندگان پایان یافت.


مدیرکل گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: این مسابقات به روش سوئیسی با زمان 10 دقیقه به اضافه دو ثانیه در هفت دور برگزار شد و باعث افزایش زمان در هر حرکت شد.

در بخش دانشجویان (برادران) ؛ ارسطو واحدی و نیما نجفی از بندرعباس و محمد هاشم پور از بشاگرد به ترتیب در مقام اول و سوم در بخش دانشجویی (پرستاری) ، کیمیا مبارکی ، شبنم باقری دولت آبادی و زینب حیدری از بندرعباس در بخش Ask-Helmadat از بندرعباس و عنوان قهرمانی قرار دارند. داوود فاتحی را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به دست آورد.

جماعتی پور اظهار داشت: تاکنون این مسابقات در چندین رشته ورزشی برگزار شده است و این مسابقات به زودی در سایر مناطق که می توان مسابقات آنلاین را برگزار کرد ادامه خواهد داشت.

انتهای گزارش / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا