استان ها

نایب‌قهرمانی نیشابور در مسابقات فوتسال منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و اساتید منطقه هشتم خراسان رضوی (استان شمالی و جنوبی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با قهرمانی به پایان رسید. آزاد اسلامی بجنورد. تیم های فوتسال دانشگاه و دانشگاه های نیشابور و مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر روابط عمومی آنا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نشابور به آنا گفت: در این مسابقات که با حضور هفت تیم از واحدهای منطقه 8 به میزبانی دانشگاه آزاد مشهد آغاز شد، تیم نیسابور توانست قهرمان شود. تیم های دانشگاه علوم پزشکی تربت جام مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به آخرین دیدار این مسابقات راه یافتند. اما در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک تیم جدید و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد مغلوب شد که به مقام دومی این مسابقات بسنده خواهد کرد.

علی مدنی افزود: خوزه شهرآبادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلام آباد نشابور مسئولیت آموزش و سرپرستی تیم نشابورا را بر عهده داشت. اعضای تیم این واحد دانشگاهی پس از پایان مسابقات در یک رویداد فرهنگی و معنوی با جام نایب قهرمانان و به همراه علی عباسپور دانشجو و معاون دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از محل آرامگاه گمنام بازدید کردند. شهدای این دانشگاه و تکریم شهدا، خود را وجدان شهدا می دانستند.

وی خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شکست مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا