ورزش و نشاط

انتصاب اعضای شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا ، براساس احکام دفتر عالی ، حجت الاسلام محمد امین حاجی زاده به عنوان رئیس ، حبیب الله نخعی به عنوان نایب رئیس و جواد علیزاده به عنوان دبیر دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی منصوب شدند. نماینده رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی

در مراسم معارفه و در جلسه ویژه شورای قرآن و عترت ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان جنوبی اهمیت روزافزون قرآن و عترت را به وی یادآور شد و گفت: و پیامبر اهل بیت (ع) (ص) در اسلام دین دارد. همچنین بسیار مهم است و به ترتیب شورای قرآن و دانشگاه عترت رسالت خطیری بر عهده دارند.

شیخ حسن هاشمیه افزود: همه ما باید برای اهداف باشکوه این شورا تلاش کنیم ، به ویژه برای تبیین و تعمیق هر چه بیشتر آموزه های قرآن و عترت.

تأکید بر اهمیت در اسلام

حاجی زاده ، معاون نماینده عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به ساختار جدید شورای قرآن و دانشگاه عترت ، با بیان جایگاه و اهمیت ویژه علم در اسلام ، گفت: “خواندن “اهمیت علم را آغاز می کند و نشان می دهد.

وی گفت: علم اسلامی حد و مرزی ندارد و تاکید می شود که دانش را باید در مهد تاگور جستجو کرد.

معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان جنوبی با اشاره به اینکه پیشرفت های علمی زیادی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور انجام شده است ، گفت: قبل از انقلاب وضعیت علمی و دانش در کشور مطلوب نبود.

حاجی زاده با اشاره به اهمیت ویژه ای که مقام معظم رهبری برای علم و دانش قائل هستند و امیدی که به آینده کشور دارند ، گفت: امید خود را به آینده کشورمان ابراز می کند.

جواد علیزاده ، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کره جنوبی نیز ابعاد و اهمیت ویژه قرآن و عترت و همچنین لزوم توجه زیاد به آموزه های غنی این دانشگاه را بیان کرد. اسلام ، به موارد زیر اشاره دارد. البته عملکرد شورای قرآن و عترت در ساختار جدید زمینه بهره وری بالاتر از آموزه های قرآن و عترت را فراهم می کند.

انتهای گزارش / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا