استان ها

پیکر خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد

تیتر اول/ کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع پیکر خبرنگار و معاون سوادآموزی کهگیلوج و بویراحمد بر اثر سکته قلبی در مشهد مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی، فرهنگیان، خبرنگاران و صداوسیمای استان برگزار شد. و اصحاب رسانه در قبرستان روستای بذرنگه.

به گزارش تیتر اول، پیکر خواهش نیک خبرنگار، فرهنگی، بسید و کهگیلویه و معاون آموزش و پرورش استان بویراحمد روز یکشنبه با حضور در روستای سرابتاوه پردیس آزاد روستای سرابتاوه تشییع شد. آزاد. بعد از ظهر 12 دسامبر 2008. مراسم وداع در اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و سپس پس از اقامه نماز میت به امامت در قبرستان روستای بزرنگ بویراحمد برگزار شد. سخنگوی ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه جاسوج. به طور کامل در دستان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های همجوار دفن شد.

«علی صابر ماهانی» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در این مراسم گفت: زنده یاد سجد حمدالله نمونه خوبی از مکتب بسیج معلمان و شهید سلیمانی بود.

وی با اشاره به اخلاق، رفتار و منش این چهره فرهنگی و رسانه ای، افزود: به مردم کهگیلوج و بویراحمد تبریک می گویم که فرزندی چون شیام حمدالله تربیت شده و به مردم معرفی شده است. مرحوم خواهش نیک سرپرست چندین روز از برنامه های افتتاحیه و اختتامیه همایش در مشهد مقدس بود که این برنامه ها را با مهارت انجام داد.

صابر ماهانی اعلام کرد: وی آخرین زیارت خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) زیارت کرد و به عنایت الهی به این استان اطراف حرم اعزام شد.

درخواست نیک یک گردان یک نفره بود

هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با برشمردن صفات خوب و فراوان این معلم نخبه گفت:.

وی با بیان اینکه او مردی با ایمان و صالح است و کارهای خیر زیادی انجام داده است که نامش به آن نمی خورد، افزود:

رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: سجم حمدالله سال ها در عرصه آموزشی، فرهنگی و رسانه ای برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم شریف از پای ننشست. استان کهگیلویه و بویراحمد».

شایان ذکر است، سجد حمدالله خواهش نیک روزنامه نگار و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پس از سال ها درگذشت در سن 50 سالگی در روز پنج شنبه 18 دی 1400 در سن 50 سالگی درگذشت. شهر مقدس مشهد.

شید حمدالله هحش نیک رئیس سابق روابط عمومی آموزش و پرورش استان و گزارشگر منتخب صدا و سیمای استان بود. وی یکی از خبرنگاران مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد، متولد 5 شهریور 1360 در منطقه سادات امامزاده علی بود. وی دارای سه فرزند به نام های سیدعلی، سید عرفان و سید احسان است.

«از کودکی به روزنامه نگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دبیرستان، دبیرستان، تربیت معلم، مسابقات هنری، مسابقات، سادات امامزاده علی و دبستان سرفاریاب، دبیرستان و دبیرستان سرفاریاب شرکت کردم. شهید بهشتی دهدشت. من ریاضی و ریاضی خواندم.

سپس در شیراز آموزش معلمی گرفتم و در حومه چاروسا، دهدشت و یاسوج به عنوان منشی مشغول به کار شدم.

پیام ها در حال تکمیل شدن هستند. . .

دکمه بازگشت به بالا