استان ها

آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه “مهریان”یاسوج

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حمایت و حمایت از منابع آبی و اجرای تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع آب عادلانه و ماده 9 لایحه رفع نقض سیستم آب و برق 15 هکتار از رودخانه مریان در حومه یاسوج آزاد شد.

“علی داوودی آنلاین” ضمن قدردانی از قوه قضاییه و نیروهای انتظامی در استان برای جبران به موقع احکام و همچنین تأمین امنیت برای حمایت از حقوق خزانه داری ، به ویژه از بین بردن تصرف و آزاد سازی منابع قانونی و تخلف از منابع آب در حین اجرای احکام ، اضافه کرد: حمایت و شدت همکاران در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با استناد به وظایف ذاتی خود ، در برابر حمایت و حفاظت از منابع آب در استان ، کاملاً آشکار و کاملاً مطابق با قوانین منابع آب ، به ویژه قانون توزیع آب عادلانه و دستورالعمل. برنامه توانبخشی و متعادل سازی منابع آب با رودخانه ها و ساکنان رودخانه ها و رودخانه ها ، بسیار مهم و مهمی را فراهم می کند.

وی افزود: در عملیاتی برای رهاسازی و از بین بردن تشنج که حدود 6 کیلومتر در طول مسیر این رودخانه (بین منطقه دواب و ابتدای پل مریان) صورت گرفته ، 15 هکتار از اراضی موجود در بستر پاک شده است.

داوودی آنلاین با اشاره به وجود 32 باغ ، ویلا و سالن پذیرایی در امتداد این رودخانه (فاصله بین منطقه داب تا ابتدای پل مریان) ، اظهار داشت: گردشگری ، ویلاها باید سوالات لازم را از آب منطقه دریافت کنند تا آنها دریافت نکنند. مشکلات بعدی

به گزارش تیتر اول ، مسئولان روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر اجرایی شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه مداخله کنار رودخانه باعث افزایش خسارت در سیلاب خواهد شد: “این امر باعث کاهش عرض رودخانه خواهد شد.” در نتیجه ، سیل از مسیر اصلی خارج می شود و خسارات زیادی به کشورهای همسایه وارد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا