ورزش و نشاط

پسران یحیی در پله اول/ پنیر سوییسی لقب جدید ذوبی‌ها شد

به گفته Born؛ با بازی سوت پیام حیدری بین گل گهر و پرسپولیس ، نیم فصل اول لیگ بیستم به پایان رسید ، در حالی که شاگردان گل محمدی با کسب بیشترین امتیاز و بالاتر از سپاهانا و استقلال صدرا موفق به کسب عنوان قهرمانی فصل شدند. در همین حال ، بررسی ساختار دفاعی تیم خالی از لطف نیست.

آمار عمومی

طبق این آمار به طور متوسط ​​در هر 89 دقیقه گل تیم در بازی های سوپرلیگ ، نیمه اول فصل لیگ بیستم با 240 بازی انجام شده در نیم فصل اول به پایان رسید و توپ در مجموع 242 بار از خط دروازه عبور کرد. . این بدان معناست که به طور متوسط ​​در هر بازی یک گل دیده ایم.

پسران جان ، شما مردان بتونی!

500

پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم مانند نیم فصل لیگ نوزدهم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را بدست آورد. در نیم فصل اول ، توپ فقط 8 بار از خط دروازه پسران جهجا گل محمدی عبور کرد ، بنابراین این آمار باعث می شود این تیم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ باشد. این آمار در حالی در کارنامه پرسپول ثبت شد که قرمزها به دلیل جدایی شجاعانه مدافع اصلی و اصلی فصل گذشته خلیل زاده و محرومیت و مصدومیت سید جلال حسینی (در هر بازی) باید در شرایطی قرار می گرفتند. و محمد حسین کنعانی زادگان (5 بازی). اگر از کمبود محافظت حرفه ای رنج می برید ، از افراد غیر متخصص در مرکز حفاظت او استفاده کنید. بد نیست بدانید که استقلال و آلومینیوم تنها تیم هایی بودند که در 90 دقیقه 2 گل به پرسپولیس زدند و فولاد و ماشاژیناچی نیز با پنالتی دروازه قرمز تیم تهران را باز کردند و در 15 بازی دروازه این تیم 6 بار باز شد. بوده است!

تیم دوم نکو با سیستم کیروش!

501

تیم جواک نکوناما پس از پرسپولیس ، تنها تیمی که در نیم فصل اول شکست خورده است ، توانسته عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ بیستم را بدست آورد. فولادی ها که در 15 بازی اول 10 بار موفق به گلزنی شده اند ، در شرایطی قرار دارند که بسیاری از کارشناسان دلیل اصلی ثبت چنین آماری را اتکای ویژه تیم به مربی مانند کیروس می دانند. فولادها! ذوب آهن و پرسپولیس تنها تیم هایی بودند که در نیم فصل اول توانستند در بازی های رودررو مقابل سرخ های اهوازی از خط دفاعی فولاد دو بار عبور کنند و در یک بازی دو بار دروازه این تیم را باز کنند!

سوم آبی ها بود

503

پس از دو پیراهن قرمز لیگ بیستم ، که نام آنها به عنوان بهترین خط دفاعی در نیم فصل ثبت شده است ، سومین خط برتر لیگ ، تیم آبی پایتخت است که 11 گل به ثمر رسانده است. 15 بازی اول آن در لیگ. بیستمین بازی به پایان رسید. این آمار برای استقلال در شرایطی ثبت شد که تیم در طول فصل تغییرات زیادی در خط دفاعی و گل های خود داشت. دربی مقابل پرسپولیس و دیدار مقابل سپاهان دو بازی بود که در 90 دقیقه دروازه شاگردی محمود فکری باز شد و آبی های تهران با 11 گل در رده سوم لیگ برتر لیگ برتر قرار گرفت.

با 3 تیم در یک شماره به اشتراک بگذارید

3 تیم خط دفاعی در رده چهارم بهترین تیم ها قرار دارند. نفت مسجد سلیمان ، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان با 15 گل زده در نیم فصل اول سه تیم نیم فصل هستند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که مس رفسنجان اولین سال حضور خود در لیگ برتر را بین سه تیم تجربه می کند و می توان این اتفاق را آمار خوبی برای شاگردان محمد ربیعی دانست. سپاهان تنها تیمی است که موفق شده در 90 دقیقه این فصل دو بار دروازه نفت آبادانی را باز کند. در همین حال ، استقلال ، سپاهان و گل گهر در بازی های خود در نیمه اول برابر مسو دو بار دروازه این تیم را باز کرده اند و در نهایت آلومینیوم ، مس رفسنجان و نفت آبادان تیم هایی بودند که 2 گل به ثمر رساندند. آنها نفت مسجد سلیمان را در سوابق آنها

با بررسی بهترین خط دفاعی در نیم فصل اول ، آمار تیم هایی را که در این مدت بدترین خط دفاعی را داشته اند ، تحلیل می کنیم.

بحران دفاعی در اصفهان!

500

ذوب آهن از 16 تیم لیگ برتر ، نیم فصل اول را با بیشترین گل زده به پایان رساند. این تیم اصفهان که در نیم فصل اول شرایط مطلوبی نداشت ، در 15 بازی ابتدایی خود 23 بار در لیگ بیستم خود افتتاح کرد. نساجی ، مس رفسنجان ، تراکتور ، سایپا ، فولاد و شهرخودرو در این فصل دو بار گلزنی کرده اند و گلس گوهرس 3 بار در این فصل برابر ذوب آهن گلزنی کرده اند.

22 گل برای تیم رده پانزدهم!

دروازه های مهندسی مکانیک تبریز پس از کار ذوب ، 22 بار در این فصل دیده شده است. این تیم تبریزی دو بار مقابل پرسپولیس ، نساجی ، پیکان و تراکتور ، 3 بار مقابل سپاهان و 4 بار مقابل آلومینیوم گلزنی کرده است و با 22 گل زده دومین تیم ضعیف لیگ 20 از نظر دفاع است.

قرمز گمشهر و 20 منفی

قرمزهای قائمشهری در این نیم فصل 20 گل به ثمر رسانده اند و از این نظر آمار نسبتاً ضعیفی را نشان داده اند. حاملانی که در این فصل در 15 بازی نیم فصل طوفانی را تجربه کرده اند ، دارای سومین خط دفاع ضعیف در لیگ هستند که دو بار در برابر گل گهر و پیکان ، 3 بار در مقابل ذوب آهن و 4 بار دفاع می کنند. آنها منصرف شدند. به دلیل این خط ضعیف دفاعی بین فانوس های درمانگران باشد.

تیم رحمتی 19 بار تسلیم شد!

500

شاگردان مهدی رحمتی در نیم فصل اول 19 بار تسلیم شدند. این تیم که از نظر کادرفنی و خط دفاعی شرایط خوبی داشت ، شامل چهره هایی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی بود اما ساختار دفاعی این تیم 19 بار روز خوبی برای تسلیم شدن نداشت. فولاد ، استقلال ، آلومینیوم ، 2 بار و همچنین گل گهر و پرسپولیس در این نیم فصل 3 گل برابر تیم تیم رحمتی به ثمر رساندند!

دسته های بعدی

هر دو تیم از نظر گل های زده موقعیت ویژه ای داشتند. سپاهان که نیم فصل اول را در جایگاه دوم به پایان رساند و تیم نهم گل گهر 18 گل به ثمر رساند و آمار منفی را در این زمینه ثبت کرد. شاگردان قلعه نویی و همراهان محرم نویدکیا در نیم فصل اول 18 بار تسلیم شده اند. این در حالی است که پیکان مهدی تارتار با 17 گل ، آلومینیوم با 14 گل و تراکتور و سایپا با 13 گل در رده های بعدی نیم فصل اول قرار دارند. 5/4

دکمه بازگشت به بالا