استان ها

تکمیل روند بهینه سازی نور و چمن استادیوم شماره ۱ المپیک کیش تا چند روز آینده

به گزارش تیتر اول از کیش: دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی ایران که برای بازدید از محل اسکان لازم و اردوی آماده سازی تیم ملی در این جزیره به کیش رفته بود ، بازدید روزانه خود از سالن المپیک را ادامه داد. زمینه شماره 3 به منظور بررسی شرایط روشنایی. تیم نور زمين شب گذشته پس از جلسه و گفتگو با عزيزاله فرزي پور ، مديرعامل موسسه ورزش و تفريحات سالم ، براي تمرين عصرگاهی از مجموعه المپيك براي آزمايش نور زمين بازديد كردند.

اسکوچیچ با استقبال از تغییرات ایجاد شده در مجموعه نسبت به بازدید قبلی ، ابراز امیدواری کرد تا زمان شروع اردوی انتخاب ، کلیه نواقص و کمبودهای مجموعه برطرف شود.

وی با تأکید بر اهمیت سالن های مناسب و نورپردازی ورزشگاه ، خواستار شتاب بهینه ساری نو شد. 1 و تجهیزات را کامل کنید.

فارسي پور همچنين با تاكيد بر اينكه سازمان منطقه آزاد كيشو در تلاش است نواقص مجموعه و تجهيزات لازم را برطرف كند ، تصريح كرد: م theسسه ورزش و تفريحات بهداشتي كيشا با تمام توان در تلاش است تا يك اردوگاه واحد دولتي را با همه امكانات و نيروها تشكيل دهد. . .

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری مسئولان و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش طی روزهای آینده مشکل اشیا light سبک و خاکی از هر لحاظ برطرف شود تا این جزیره صاحب شایسته ای شود. تیم ملی فوتبال.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان تیم ملی فوتبال پیش از سفر به منامه برای بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی ، اردوی آماده سازی در کیشا را در اردوی چهارم آغاز می کنند و پس از 10 خرداد به بحرین می روند. کمپ.

48

دکمه بازگشت به بالا