استان ها

نماینده اهواز: نباید هر نقدی در رسانه را دشمنی به‌حساب بیاوریم

طبق اخبار آنلاین از خوزستان: سید کریم حسینی اظهار داشت: ما گره هایی در کشور داریم اما در خوزستان این گره ها بسیار قوی تر ، بازتر و غنی تر هستند.

وی این سؤال را مطرح كرد كه آیا واقعاً تعهدی برای مقابله با مشکلات استان وجود دارد یا خیر. وی اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که ما می بینیم این است که افراد واقعاً وجود و دامنه خود را زیر سوال می برند. واقعاً ، چرا در خوزستان به چنین موقعیتی رسیدیم؟ چه عواملی و افکاری باعث شده خوزستان به مکانی برسد که از هر گوشه ای مشکل و بحران وجود داشته باشد؟

حسینی خاطرنشان کرد: باید از رسانه ها در هر شرایطی استقبال شود و هرگونه انتقادی را نباید دشمن دانست: “در برخی موارد ، انتقاد رسانه ها یا شلاق زدن بسیار مؤثر خواهد بود؛ درد جمعیت

سخنگوی مجلس شورای اسلامی اهواز تأکید کرد: در خوزستان یاد گرفتیم که کمتر به عنوان تیم کار کنیم. اگر نمایندگان استان و رسانه ها در کنار هم باشند تا مشکلات استان را حل کنند ، بدون شک می توانند بسیار سخت کار کنند و مشکلات استان را به خوبی حل کنند.

آقای حسینی تأکید کرد که مشکلات و مشکلات استان مورد نیاز است تا رفع شود و برای حل هر یک از آنها باید راه حل مناسبی پیدا کنیم. اگر کاری انجام شود ، نباید آن را به مردم واگذار کنیم ، بلکه این دستاوردهای سیستم است.

وی توضیح داد: اولین مشکل در استان خوزستان سوء مدیریت است. حاکمیت اقتصادی ، فساد و برخی تبانی در دولت استان به راحتی قابل مشاهده است و متأسفانه این شرایط آشتی یافته است. اگر می خواهیم استان به وضعیت خوبی برسد ، این شرایط باید تغییر کند.

حسینی با بیان اینکه خوزستان برای به دست آوردن آن نیاز به ایجاد جنبش دارد ، گفت: مردم ، نمایندگان و رسانه ها برای به دست آوردن آن نیاز به ایجاد چنین جنبشی دارند.

48

دکمه بازگشت به بالا