استان ها

چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان بسیج رسانه ملی گفت: چرا روزنامه نگارانی که مشکلات همه را پیگیری می کنند نباید خودشان مسکن و بیمه داشته باشند؟

مسعود بصیری در دیدار با اندیشکده و گروه نخبگان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان دارای سرمایه فرهنگی عظیمی است ، گفت: «200 فعالیت رسانه ای در استان نیز سرمایه اجتماعی است و کهگیلویه و بویراحمد را برای جمعیت از نظر رسانه بالاترین رتبه در کشور است.
وی با اشاره به مشکلات روزنامه نگاران افزود: چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟ روزنامه نگاران باید پدران خود باشند ، مشکلات خود را به همه می گویند ، اما خودشان نمی گویند.
بصیری گفت: “روزنامه نگاران یک سیستم اتحادیه ای جامع برای حمایت از خود ندارند.”
رئیس سازمان بسیج رسانه ملی گفت: از آنجا که همواره نگرانی هایی در مورد معیشت سایر گروه ها وجود دارد و نگرانی هایی در مورد رسیدگی به این مسائل وجود دارد ، ما همچنین باید معیشت خبرنگاران را ببینیم ، اما به بودجه دقیقی برای روزنامه نگاران نیاز داریم.
بصیری توضیح داد: چرا روزنامه نگارانی که در هر شرایطی از جمله تاج ، جنگ ، سیل ، عید و حوادث حضور دارند و مشغول به کار هستند ، باید دو هزار قرن لنگ باشند؟
وی ادامه داد: من مشکلات روزنامه نگاران را بسیار دنبال می کنم.
مسئول بسیج رسانه ملی تصریح کرد: رسانه ها باید متحد شوند تا مسائل رفاهی و معیشتی خود را برای همیشه حل کنند.
رضا خردمند ، کهگیلویه و بویراحمد معاون دبیران فرهنگ و دین اسلامی نیز گفت: جمعیت.
وی با اشاره به فعالیت 14 خبرگزاری و 45 روزنامه سراسری در استان افزود: خانه مطبوعات استان 170 عضو دارد. رسانه های کهگیلویه و بویراحمد از پویاترین رسانه های کشور هستند.
هیرمند گفت: “جامعه رسانه ها نیاز به آموزش بیشتری دارد” و افزود اگر راه آهن به درستی تنظیم شود ، مشکلات حل می شود. بیمه روزنامه نگاران یکی از مهمترین مشکلات روزنامه نگاران است و قانون مانع بزرگی برای بیمه روزنامه نگاران است. به
هرمند ، با اشاره به اینکه ما آمادگی داریم همه خبرنگاران رسانه های استان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند ، تاکید کرد: بیمه تکمیلی زمانی است که روزنامه نگاران بیمه اولیه داشته باشند. که قانون در این زمینه دست و پای او را بسته است.
کهگیلویه و معاون فرهنگ و توسعه اسلامی استان بویراحمد با اشاره به اینکه روزنامه نگاران برخی خبرگزاری ها به دلیل مشکلات نمی توانند در خانه مطبوعات باشند ، گفت: روزنامه نگاران با درآمد. «بنابراین وضعیت درآمد روزنامه نگاران بسیار نگران کننده است. به

کهگیلویه و احمدعلی احمدپور ، معاون اخبار صدا و سیمای مرکز بویراحمد ، ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان انقلابی است و رسانه های معاند برای مطابقت با رسانه های معاند در آن استان نداریم.

وی با بیان اینکه رسانه های استان مطالبه گر و نگران مردم هستند ، اظهار کرد: علی رغم اقدامات انجام شده در فضای مجازی ، مقام معظم رهبری از شرایط فضای مجازی شکایت دارند و ما نیازمند تدوین نقشه راه در این زمینه هستیم.

احمدپورس گفت: چند عملیات حمله در زمینه بسیج رسانه تعریف شده است و ما چقدر حسن باقری را توانسته ایم شناسایی کنیم؟

سید داودی موسوی مانس ، رئیس خانه مطبوعات در استان کوچیلیر و بویراحمد ، کمبود مسکن را یکی از مشکلات اصلی روزنامه نگاران استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم سپاه و بسیج رسانه با هم همکاری کنند و در این زمینه کمک کنند.

به گزارش تیتر اول ، وی با بیان اینکه بخشی از بودجه فرهنگی سپاه باید به خانه مطبوعات اختصاص یابد ، افزود: بسیج رسانه های دولتی باید از روزنامه نگاران استانی برای تامین جهیزیه حمایت کند.

شایان ذکر است که در پیگیری این جلسه ، برخی روزنامه نگاران خواسته ها و نگرانی های روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای استان را بیان کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا