استان ها

رسانه‌ها ظرفیت خوبی در حوزه مبارزه با جنگ نرم دارند

تیتر اول/ گیلان رئیس نهاد نمایندگی عالی کود گیلان با اشاره به نقش بی دلیل رسانه ها در مبارزه با استکبار گفت: رسانه ها توانایی خوبی برای مقابله با جنگ نرم دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی امشب در مراسم ویژه ماه مبارک رمضان اصحاب رسانه در گویان با اعلام اینکه اصحاب رسانه در جامعه تربیت شدند، اظهار کرد: رسانه های دولتی باید با روحیه بسیجی و جهادی به مشکلات جامعه بپردازند و امید در جامعه ایجاد کنند. مردم.

وی خبرنگاران را یکی از شکنجه گران کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: کار خبرنگاری سخت تر از قضاوت است چرا که با یک قلم می توان بسیاری از حقوق را پایمال کرد.

رئیس نمایندگی کود گیلان با تاکید بر لزوم شناخت حقیقت جامعه توسط رسانه ها گفت: رسانه ها باید حقیقت را در جامعه شناسایی کنند و شبانه روز به مردم بگویند.

محمدی نهضت تولید محتوا را یکی از رسالت های خبرنگاران دانست و تصریح کرد: در عرصه نهضت و فرهنگ سازی تولید محتوا رسانه ها باید به بهترین شکل ممکن عمل کنند چرا که هدف دشمن تخریب فرهنگ در کشور است.

وی با اشاره به نقش غیرمنطقی رسانه ها در مبارزه با استکبار گفت: رسانه ها ظرفیت خوبی برای مقابله با جنگ نرم دارند به همین دلیل مقام معظم رهبری خبرنگاران را به عنوان افسران جنگ نرم در کشور معرفی کردند.

رئیس بسیج رسانه گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رسانه ها متولیان اصلی جهاد تبیینی در کشور هستند گفت: یکی از دارندگان اصلی جهاد تبیینی در کشور رسانه ها هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی پارسا با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی رسانه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان، گفت: برجسته سازی دستاوردهای انقلاب یکی از مهمترین اهداف جهاد است زیرا رسانه های معاند به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب هستند. انقلاب اسلامی».
وی رسانه ها را مهم ترین قشر جامعه دانست و افزود: رسانه مهم ترین قشر جامعه است لذا از شما می خواهم به جهاد تبیین توجه کنید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش برای پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران در جامعه، گفت: برای تامین مطالبات خبرنگاران باید گام های اساسی برداشته شود که در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

به گزارش پارسا، اداره کل رهبری توصیه های لازم را برای رفع مشکلات خبرنگاران در گیلان ارائه کرده است و به زودی خبرهای خوشی از بیمه و مسکن خبرنگاران به گوش می رسد.

وی با استقبال از برگزاری اولین جشنواره رسانه بانوان در گیلان گفت: اولین جشنواره رسانه بانوان حریم رسالت در گیلان برگزار می شود که در کشور بی نظیر است.

به گزارش تیتر اول، در پایان این مراسم از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان رونمایی و سرهنگ عباس حسینی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر در استان معرفی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا