عمومی

طرح‌های فاضلاب در اهواز سریع‌تر تکمیل شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید احمد موالی زاده بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در معابر و خیابان‌های اهواز، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارندگی تاکید کرد: طرح‌های فاضلاب و شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی در شهرستان اهواز باید قبل از شروع فصل بارندگی اصلاح و تکمیل شوند.

وی ادامه داد: لایروبی گسترده و رفع نواقص و اصلاح ایستگاه‌های پمپاژ و شبکه فاضلاب شهرستان اهواز باید در اسرع وقت انجام شود.

سرپرست فرمانداری اهواز بر ترمیم نوارهای حفاری تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، نوارهای حفاری معابر و خیابان‌های به ویژه خیابان‌های اطراف مدارس باید ترمیم شوند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

موالی زاده گفت: در برخی از نقاط اهواز در منهول فاضلاب وجود ندارد که شرکت آب و فاضلاب نسبت به تأمین در منهول برای این نقاط اقدام کند.

وی تاکید کرد: تیم مشترک متشکل از فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری به منظور بازدید از وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ در مناطق مختلف اهواز و نقص یابی و رفع مشکل ایستگاه‌ها تشکیل شود تا حین بارندگی وارد مدار قرار گیرند.

دکمه بازگشت به بالا