استان ها

دیدار نماینده بویراحمد درمجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آنلاین مستقر در یاسوج ، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با مهدی روشنفکر نماینده مجلس شورای اسلامی در بویراحمد ، دنا و مارگون با اشاره به سنت های خوب حل مسئله و اهمیت آنها در اسلام گفت. ، و حتی اکنون ما در شرایطی هستیم که مشکلات بی شماری وجود دارد و دشمنان زیادی وجود دارند و بخشی از حل مشکلات مردم جنبه معنوی دارد.
وی با اشاره به حضور مسئولان در بین مردم گفت: مردم امیدوار هستند وقتی می بینند که مسئولان با آنها چگونه کار می کنند و مشکلات آنها را برطرف می کنند ، بنابراین توصیه ما این است که مسئولان بین مردم قدم بردارند و دردهایشان را تا حد ممکن بشنوند. حل کنید و حداقل با افرادی باشید که مشکلات حل نشده باشد.
حسینی اضافه کرد: “ما انتظار داریم که مسئولان بدون هیچ گونه نظر و بدون در نظر گرفتن هر گروه سیاسی مردم را ببینند و نسبت به حل آنها اقدام کنند و باعث نشوند که مردم فکر کنند برخی از مسئولان فقط برای یک گروه و طبقه خاص کار می کنند.”
وی افزود: توصیه های ما را به عنوان مشاوره در طول کار در نظر بگیرید و درک دیگری ندارید و سعی کنید همیشه به عنوان نماینده مردم بر عملکرد کار نظارت داشته و همواره این جنبه نظارت را حفظ کنید.
امام جمعه از یاسوج با بیان اینکه افتخار یک عضو پارلمان بسیار زیاد است و باید حفظ شود ، افزود: یکی از مهمترین مسئولیت های یک عضو مجلس علاوه بر اختیارات نظارتی خود ، سؤال از مسئولان است و همیشه از مدیران و مسئولان بخواهید به سؤالات پاسخ دهند. “
حسینی با اشاره به پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه های دیگر ، به ویژه فرهنگ در شهرهای مختلف استان و شهر یاساس ، گفت: “شهر یاسوج کار بسیار خوبی را در زمینه فرهنگ انجام داده است و همکاری بین مسئولان بسیار خوب بوده است ، اما ما نیاز به جامع داریم. دین تا بتوانیم با اطلاعات درست پیش برویم.
وی گفت: در اماکن مذهبی به اندازه کافی در یاشووا مانند حسینیه ، زینبیه ، مساجد و خانه های فرهنگ وجود ندارد ، ما به مکانهایی نیاز داریم تا از نظر فرهنگی در سطح شهر مؤثر باشند.
حسینی اضافه کرد: جاسوج مرکز استان است و در این شهر ما به ساختمانهای فرهنگی با نماد ایرانی – اسلامی احتیاج داریم تا بتوانیم چهره شهر را تغییر دهیم و این موضوع بیش از سایر نقاط به ویژه در ورودی های شهر احساس می شود.
خطیب نماز جمعه در یاشیا با اشاره به مشکلات منطقه ماداوان گفت: باید مناطقی با ابعاد مسکونی از قبل ایجاد شود و برای حل مشکلات فعلی منطقه باید مناطق کلیدی مانند مساجد ، اماکن آموزشی ، مناطق انضباطی مشخص شود. ” حاوی ماده حاصل نیست.
وی توضیح داد: در مناطق شهریاروج که مکانهای خالی ساخت وجود دارد و امکان ساخت در این مناطق وجود دارد ، باید پروانه ساخت در این مناطق صادر شود.
حسینی با اشاره به مشکلات امروز کارخانه قند یاسوج ، اظهار داشت: “مشکل ما در استان وجود مدیران ضعیف و مدیران بسیار ضعیف است. اگر مدیران قدرتمندی سخت کار کنند ، می توانند با اندک سرمایه سرمایه گذاری کنند. کارخانه نیشکر یک سرمایه گذاری عظیم در کهگیلویه است.” و بویراحمد و با افزایش خطوط تولید می تواند اشتغال را افزایش دهد.
وی افزود: “مدیریت ضعیف کارخانه Candyas منجر به ورشکستگی این گیاه بزرگ و سرمایه عظیم شده و ناتوانی ضرر و زیان را نشان داده است و این عامل باعث شده است تا مدیران ارشد ، ارزش واقعی این سرمایه عظیم را باطل کنند و آن را کم ارزش ارزیابی کنند.” .
حسینی با اشاره به تأسیس کارگروه تخصصی استراتژیک در استان ، اظهار داشت: هنگام راه اندازی کارگروه تخصصی جهت تدوین برنامه های استراتژیک در استان ، باید به دنبال استفاده از فرصت های خیرین از جمله بنیاد باراکات و ستاد اجرایی امام خمینی (ره) برای اجرای پروژه های پر رونق باشیم.
نماینده ولی فقیه استانهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده از پروژه هایی که در استانهای کهگیلویه و بویراحمد قابل اجرا است می تواند سهم عمده ای در رشد و پیشرفت استان داشته باشد.
بویراحمد ، نماینده دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز توصیه ها ، هشدارها و پیشنهادات نماینده عالی و دانشجویان استان را راه پیش رو دانست و افزود: بدون شک توصیه ها و اخطارهای عالیجناب در بهبود اوضاع فعلی مؤثر خواهد بود.
مهدی روشنفکر تأکید کرد: در ماه های اخیر تلاش زیادی برای رفع مشکلات و کاستی های استان با مشورت با مقامات دولتی نکرده ام ، حتی اگر کشور با محدودیت های اعتباری روبرو باشد و در واقع وضعیت اقتصادی ضعیف است.

48

دکمه بازگشت به بالا