جامعه

تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن مدارس تهران و ۴ شهرستان دیگر طی سه روز آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیبت مدارس در سه روز آینده خبر داد.

به گزارش تیتر اول، عابد ملکی در پایان جلسه فوق العاده عصر دوشنبه کمیته آلودگی هوای تهران درباره تاییدات این جلسه توضیح داد:

وی افزود: بر این اساس، تشدید کنترل دقیق تر خودروهای فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودروهای دیزلی سنگین و همچنین جلوگیری از انجام کلیه کارهای ساختمانی آلاینده هوا اعمال می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه باید کنترل هایی برای جلوگیری از ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری و جلوگیری از سوزاندن زباله و برگ درختان اعمال شود.

ملکی افزود: این روزها استقرار تسهیلات سیار فوریت های پزشکی در آلوده ترین و پرترددترین مناطق با هدف کاهش زمان دسترسی به امکانات در حال انجام است. مهدکودک ها و پیش دبستانی ها تا سه روز آینده تعطیل و مدارس در تمامی مقاطع تهران، ری، پاکدشت، پیشو و ورامین دایر است. این روزها در دانشگاه ها نیز کلاس برگزار می شود. دور از خانه نگه دارید.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: در سه روز آینده واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکزی که به طور موثر آلودگی هوا را افزایش می دهند تعطیل و همچنین استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع مجاور این کلانشهر ممنوع خواهد شد. . مناطق اعمال خواهد شد.

وی درباره برگزاری نمایشگاه در تهران نیز گفت: برای برپایی نمایشگاه هماهنگی های لازم با شهرداری و پلیس راهور لازم است. البته نمایشگاه های سطح بالا باید به شهر آفتاب منتقل شوند و نمایشگاه های تخصصی با مخاطب کم نیز به صورت هماهنگ ساعات کار خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا