فرهنگ و هنر

درهای صداوسیما روی تمام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باز است

تیتر اول/اردبیل مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با اظهار خرسندی از حضور بین نام‌آوران انجمن سینمای جوان اردبیل تأکید کرد: دفتر اردبیل همیشه در اوج بوده است و این امر بر کسی پوشیده نیست.

محسن لطیفی امروز (چهارشنبه، ۶ دی ماه) در جریان بازدید از دفتر انجمن سینمای جوان اردبیل و دیدار با هنرمندان فیلمساز، نویسنده، عکاس و هنرجویان این دفتر، گفت: انجمن سینمای جوان اردبیل همیشه در اوج بوده است و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی با برشمردن سیاست‌های تولیدی صداوسیما در زمینه‌های مختلف اعم از سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های داستانی و مستند بلند و کوتاه، انیمیشن، پادکست و … بیان کرد: در شرایط کنونی هیچ محدودیتی برای تولید در این شبکه وجود ندارد. تمام فیلمسازان، برنامه‌سازان، هنرمندان و اهل قلم ایده‌ها و طرح‌های خود را به این مرکز ارائه دهند.

لطیفی اظهار کرد: درهای صداوسیما روی تمام اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه باز است و پذیرای طرح‌هایی متناسب با کمبودها، معضلات و نیازهای استان هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل افزود: توان و جایگاه فرهنگی و هنری اردبیل با خلاقیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان اردبیل ارتقا یافته و اردبیل در عرصه فیلم‌سازی همچنان در اوج است.

صداوسیما از هنرمندان سینمای جوان برای تولید برنامه‌های فاخر استفاده کند

میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: صداوسیما می‌تواند از هنرمندان سینمای جوان اردبیل برای تولید برنامه‌های فاخر استفاده کند. در سال‌های گذشته افتخارهای متعددی توسط دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان برای صداوسیمای مرکز اردبیل و مراکز دیگر استان‌ها کسب شده است.

او اضافه کرد: از مسؤولان صداوسیمای مرکز اردبیل انتظار می‌رود بیش از پیش، از اعضای متخصص انجمن برای تولید برنامه‌های فاخر صداوسیما استفاده کنند.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا