بهترین های کسب و کارعمومی

چه رنگ هایی برای لباس کار و لباس فرم اداری در افراد دارای اضافه وزن مناسب است؟

انتخاب یک مانتو مناسب می‌تواند به ما کمک کند که نقص‌های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانیم. یک انتخاب درست باعث می‌شود ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشیم.افراد چاق هم می‌توانند با انتخاب مدل‌های مناسب مانتو ظاهر جذابی برای خود بسازند. در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم افراد چاق باید به سراغ کدام مدل‌های مانتو بروند تا ظاهر زیبا و متناسبی برای خود بسازند.

چه مدل مانتو برای افراد چاق مناسب است؟  چه رنگهایی در انواع مدل مانتو برای افراد چاق مناسب‌تر است؟ آیا فقط مانتو بلند برای افراد چاق مناسب‌تر است؟ و به طور کلی برای پیدا کردن مدل مانتو مناسب برای افراد چاق چه نکاتی لازم است بدانیم؟همواره یکی از دغدغه های افراد شیک‌پوش، پوشیدن لباس‌هایی مناسب با اندام آنهاست. به گونه ای که آنها را همچون مانکن‌ها نشان دهد و چربی های اضافی بدن را بپوشاند.

اما بهتر است بدانید انتخاب لباس مناسب با اندام‌تان نیازمند آشنایی با و دانستن نکاتی است که با رعایت آنها همچون مدل‌ها به نظر خواهید رسید. اگر شما هم جزو افراد چاقی هستید که همیشه برای مدل مانتوی خود با چالش روبرو هستید، همراه ما در باشید.در ابتدا نکات مهمی را در رابطه با پوشیدن مانتو برای افراد چاق خواهیم گفت. سپس انواع مدل مانتو برای افراد چاق با انواع اندام های مختلف از جمله شکم دار، قد بلند، قدکوتاه، پایین تنه چاق و افراد تپل و مسن را بررسی خواهیم کرد. با پریتی استایل تا انتهای این مقاله همراه باشید.

What colors are suitable for work clothes and office uniforms for overweight people

مدل ها و مانکن ها در دنیای مد

حتما با خود حتی یکبار هم فکر کرده اید که چرا در بسیاری از مجلات مد و فشن، از مدل هایی خاص  و فاخری استفاده میشود که اصطلاحا حتی اگر گونی بر تن کنند، باز هم جذاب و تو دل‌برو دیده می شوند! بعبارتی اکثر سایزها بصورت نرمال مشاهده می‌شوند، در صورتیکه بخش عمده‌ای از افراد جامعه، در طیف های بی نقص و عالی قرار نمی گیرند.

اگر شما نیز چاق هستید یا به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید حتما به این موضوع فکر کرده اید و گاها ممکن است اعتماد بنفس خود را از دست داده باشید.امروزه پشت ویترین فروشگاه‌ها و روی رگال مزون های معتبر مانتو، اغلب سایزهای معمول و پرطرفدار دیده می‌شود و گروه افراد چاق یا اصطلاحا پلاس سایز، در حاشیه قرار می‌گیرند.

افراد چاق چه مانتویی بپوشند؟

در چنین مواقعی، احتمالا از پیدا نکردن لباس‌های مورد علاقه تان در سایزهای بزرگ خسته می‌شوید. علاوه بر آن، برخی مدل مانتوهای موجود در بازار، شما را از حالت عادی نیز چاق تر نشان می دهند و حتی جلوه بدی به ظاهر افراد چاق خواهند داد. پس بهتر است با ویژگی های مناسب مدل مانتو برای افراد چاق آشنا باشید تا دست به انتخاب های مناسب تری بزنید.

برای انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق، ابتدا فرم بدنتان را بشناسید

در یک تقسیم بندی کلی، افراد پلاس سایز با شکل و فرم های بدنی متفاوت، چاق نامیده می‌شوند، اما اینکه تجمع چربی‌ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می‌خورد، برای اندام های مختلف متفاوت است و این نکته بسیار مهمی است.برای مثال برخی افراد با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و همچنین آزاد انتخاب کنند. در حالی که برای فرم بدنی مثلثی معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند مناسبتر است؛ در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اثر رنگ های تیره را جدی بگیرید

مانتو مناسب افراد چاق چه رنگیست؟افراد چاق از رنگ های تیره مثل سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی نباید غافل شوند. معمولا این رنگ ها بعلت خطای دیدی که برای بیننده ایجاد می‌کند، فرم بدن افراد چاق را لاغرتر از آنچه که هستند، نمایش می‌دهد.توجه کنید که این نکته به آن معنی نیست که باید رنگ های شاد را به کلی کنار گذاشت. در ادامه راه و روش استفاده از رنگ‌های روشن در انواع مدل مانتو برای افراد چاق را بررسی می‌کنید.

بهترین پارچه مانتویی برای افراد چاق

افراد چاق بهتر است برای دوخت مانتو به سراغ پارچه‌هایی که ایست خوبی دارند بروند. پارچه‌هایی که به اصطلاح خود را می‌اندازند یا ایست مناسبی ندارند می‌توانند افراد را چاق‌تر نشان دهند.

کتان، کشمیر، دیور و فاستونی بهترین جنس پارچه برای دوخت مانتوهایی که لاغر نشان میدهند هستند. جین یا لی هم جنس مناسبی برای دوخت مانتو برای افراد چاق است. اما باید توجه داشت که برای دوخت مانتو لی برای افراد چاق باید از انواع جین ضخیم‌تر استفاده کرد که ایست مناسب‌تری داشته باشند.همچنین درمورد طرح پارچه جهت دوخت مانتو برای افراد چاق افراد باید به سراغ مدل‌های ساده‌تر بروند. پارچه‌هایی که طرح‌های کوچک و ساده دارند می‌توانند گزینه مناسبی جهت دوخت مانتو برای افراد چاق باشند.

راه راه عمودی، تکنیکی مثبت برای لاغرتر نشان دادن

آیا مدل مانتو راه راه برای افراد چاق مناسب است؟ شرکت های برند در دنیا از تکنیک های خاصی برای لباس افراد چاق استفاده می‌کنند که یکی از این تکنیک ها، تکنیک راه راه عمودی برای افراد چاق است.راه راه عمودی باعث می‌شود که هیکل در محور عمودی کشیده‌تر دیده شود. پس اگر تمایل به پوشیدن رنگ های شاد در انواع مانتو برای افراد چاق دارید، این مدل را در نظر داشته باشید.

از مانتوهای کمربنددار استفاده کنید

عموما مانتوهایی که در قسمت کمر لباس تنگ می شوند، انتخاب خوبی برای همه نوع فرم های بدنی پلاس سایز محسوب می‌شوند. این مانتو را به خصوص برای افرادی که کمر باریک تری نسبت به باسن و سینه ها دارند پیشنهاد می کنیم. این هم دومین مدل مانتو برای افراد چاق ؛ برای دیدن انواع دیگر با ما همراه باشید.

خانوم های چاق از مانتوهای با یقه های پهن استفاده کنند

یکی از بهترین روش‌ها یا ترفندها برای پوشاندن قسمت‌های چاق بدن، بخصوص زمانی که چاقی در قسمت بالاتنه باشد، استفاده از مانتوهایی با یقه بزرگ است. پوشیدن مانتو با یقه بزرگ به دو روش باعث می‌شود فرد ظاهر متناسب‌تری پیدا کند.

یک؛ قسمت‌های چاق در بالاتنه فرد تا حدی زیر یقه‌های بزرگ پوشانده می‌شوند. دو؛ این یک ترفند عالی برای جلب نگاه‌ها از بخش‌های چاق بدن به بخش های قابل توجه در مانتو است. در نتیجه ظاهر فرد در نگاه دیگران به طور کلی متناسب‌تر جلوه می‌کند. بنابراین اگر به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید می‌توانید به سراغ مدل‌هایی با یقه‌های بزرگ و حتی تا حدی اغراق‌آمیز بروید.

استفاده از مانتوهایی با مدل یقه هایی که اصطلاحا به صورت برگردان و پهن هستند، زیبایی خاصی برای افراد با هیکل‌های چاق بوجود می آورند، این مدل یقه را به خصوص برای دوخت پالتوها و بارانی های زمستانه توصیه می‌کنیم. پس سعی کنید مدل پالتوها و مانتوهای جلو باز خود یقه های پهن داشته باشد.

پانچوها مناسب برای برخی از افراد چاق

سومین مدل مانتو برای افراد چاق پانچو ها هستند. اما دقت کنید که پانچو ها برای همه افراد چاق پیشنهاد نمی‌گردد، زیرا با اینکه تصور می شود مانتوهایی با برش باز مثل پانچوها و مدل خفاشی، فرد را چاق تر نشان  می‌دهند، اما این مدل برای افرادی با بالاتنه پهن و بازوهای پهن، نسبت به مانتوهای دیگر انتخاب بهتری هستند.

مانتو عبایی برای افراد چاق

مانتوهای عبایی به طور کلی جز مانتوهایی که چاق نشان می‌دهند قرار می‌گیرند. اما این مانتوها برای برخی افراد محبوبیت زیادی دارند. افراد چاق اگر دوست دارند از مانتوهای عبایی استفاده کنند بهتر است به سراغ مدل‌های کوتاه‌تر بوند. مانتو عبایی بلند در حالت عادی افراد را چاق‌تر از آنچه که هستند نشان می‌دهد. بنابراین افراد چاق بهتر است از مانتوهای عبایی که نهایتا تا بالای زانو قرار می‌گیرند استفاده کنند.

مدل مانتو کلوش برای افراد چاق

مانتوهای کلوش از دیگر مدل‌های مانتو مناسب برای افراد چاق هستند. افراد چاق بخصوص افرادی که چاقی آن‌ها در قسمت پایین تنه است با خیال راحت می‌توانند به سراغ مانتوهای کلوش بروند. این مانتوها نه‌ تنها کمر افراد را باریک‌تر نشان می‌دهند بلکه با پوشاندن قسمت‌های چاق پایین تنه باعث می‌شوند فرد ظاهری زیباتر و متناسب‌تر پیدا کند.

توضیح در مورد تیشرت

تی شرت های کار برای پوشیدن راحت و بادوام طراحی شده اند. آنها برای محافظت از کارگران در برابر کثیفی و زباله طراحی شده اند و به راحتی تمیز می شوند. تی شرت های کار همچنین برای حرکت دادن آسان طراحی شده اند که آنها را برای کارهایی مانند ساخت و ساز و تولید ایده آل می کند.

تی شرت های کار بخش محبوبی از لباس های کار هستند. آنها توسط کارگران در صنایع مختلف پوشیده می شوند و همچنین یک انتخاب محبوب برای لباس های غیر رسمی هستند.تی شرت های کار مقرون به صرفه، بادوام و راحت هستند و آنها را به انتخابی عالی برای هر کسی تبدیل می کنند که به یک پیراهن کارآمد نیاز دارد.

در اینجا برخی از مزایای پوشیدن تی شرت کار آورده شده است:

  • راحت و بادوام هستند.
  • تمیز کردن آنها آسان است.
  • حرکت آنها آسان است.
  • مقرون به صرفه هستند.
  • یک انتخاب محبوب برای لباس های غیر رسمی هستند.

اگر به دنبال یک پیراهن کارآمد و راحت هستید، یک تیشرت کار یک گزینه عالی است. آنها برای انواع کاربردها مناسب هستند و مطمئناً سال ها دوام خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا