ورزش و نشاط

یونیورسیاد جهانی دانشجویان| ۲ مدال برنز رهاورد ملی‌پوشان پومسه در رقابت‌های انفرادی

مرتضی زنده‌دل و یاسمن لیموچی دو پومسه‌رو کشورمان در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد چین توانستند ۲ مدال برنز را از آن خود کنند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های پومسه انفرادی آقایان و بانوان سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد چین بامداد امروز (شنبه) با حضور مرتضی زنده‌دل و یاسمن لیموچی ۲ نماینده ایران آغاز شد.

«مرتضی زنده دل» در مرحله نخست دومین نفر برای اجرای فرم به میدان رفت و با ثبت امتیاز ۷.۱۷۰ راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم با اجرای فرم خوب خود و با امتیاز «۷.۱۵۰» با اختلاف بسیار کم با نماینده صدرنشین کشور هنگ‌کنگ، بالاتر از رقبای قدرتمندی از کشور‌های کره جنوبی و ترکیه به عنوان نفر دوم به فینال بخش جوانان پومسه انفرادی صعود کرد. او در فینال این رقابت‌ها در مصاف با نمایندگانی از تایلند، فرانسه، ویتنام، هنگ‌کنگ، ترکیه، کره جنوبی و چین توانست پس از نمایندگان کره جنوبی و چین و همراه با نماینده ترکیه با امتیاز ۶.۷۲۰ مدال برنز مشترک را از آن خود کرد.

«یاسمن لیموچی» دیگر نماینده کشورمان در این بخش، دور نخست امتیاز ۶.۹۹۰ را ثبت کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه هم با «۶.۹۲۰» امتیاز به عنوان نفر دوم پایین‌تر از نماینده چین و بالاتر از نمایندگان کشور‌های مالزی و ویتنام و کره جنوبی به عنوان نفر دوم به فینال پومسه انفرادی جوانان در گروه بانوان رسید. لیموچی در فینال با نمایندگان کشور‌های هنگ کنگ، اسپانیا، چین‌تایپه، کره جنوبی، ویتنام، مالزی و چین دیدار کرد و پس از نمایندگان کره جنوبی و چین‌تایپه با امتیاز ۶.۳۳۰ در جایگاه سوم ایستاد و دومین مدال برنز ایران را در این رقابت‌ها به نام خود به ثبت رساند.

این رقابت‌ها فردا در بخش پومسه تیمی پیگیری می‌شود.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا