ورزش و نشاط

صحبت‌های رئیس فدراسیون درباره شانس مدال تنیس روی میز

به گزارش خبرنگار اعزامی تیتر اول به هانگژو؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و عضو هیات ژوری این مسابقات در هانگژو در خصوص نخستین پیروزی ملی پوشان کشورمان در برابر تیم بحرین گفت،برد قاطع 3بر0 برابر تیم بحرین داشتیم که البته بحرینی ها دارند در این رشته خوب کار می کنند و حتی در خلال مسابقات قهرمانی آسیا ابراز تمایل کردند از شرایط فنی ما استفاده کنند که خدا رو شکر موفق به شکست آنها شدیم.
وی افزود،ساعت 6 به وقت محلی بازی حساسی برابر هنگ کنگ داریم در میز 7 سالن مسابقات و بچه ها بعد از مسابقه با بحرین در سالن ماندند و دارند تمرین می کنند تا این تیم را شکست دهند ما یک برد و یک باخت برابر هنگ گنگی ها داریم که در آن بازی که باختیم نیما آسیب دیده بود ولی امیدواریم اینبار هم این تیم را ببریم.

قارداشی در خصوص مصدومیت فعلی عالمیان گفت،امروز هم نیما کمی مصدومیت جزیی داشت ولی الان شرایطش خیلی بهتر است و امیدوارم در بازی حساس امروز مشکلی نباشد مخصوصا که هنگ گنگی ها یک بازیکن خوب دارند که قبلاً نوشاد او را برده بود ولی در کل بازی نفس گیر و سختی بعد از ظهر امروز داریم و امیدوارم بچه ها موفق از میدان خارج شوند.

عضو هیات ژوری مسابقات تنیس روی میز بازیهای آسیایی هانگژو تصریح کرد،با برد برابر هنگ کنگ شانس ما برای کسب مدال بیشتر میشود بخصوص که به غیر از چین که تیم یکدستی دارد ما در گذشته برابر کشورهای آسیای شرقی و یا جنوب آسیا بازنده بودیم ولی الان شرایط فرق کرده و نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست یعنی یا برد یا باخت است که شرایط مسابقات و قرعه هم در کسب نتایج مطلوب تاثیر دارد.

258 258

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا