ورزش و نشاط

دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله فکر خلاق کاملا هدفمند حرکت می‌کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله فکر خلاق کاملا هدفمند حرکت می‌کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله فکر و اندیشه خلاق مدیران کشور توانسته متناسب با علوم روز و کاملا هدفمند حرکت کند.

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره ارزیابی نمایشگاه روایت تحول دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: یکی از مظلومیت‌های نظام این است که چندین بار مقام معظم رهبری مطرح فرموده اند در کار رسانه و تببین ضعیف عمل کرده ایم، اما خوشبختانه در نمایشگاه روایت تحول شاهد عملکرد خوب گروه رسانه‌ای دانشگاه آزاد بوده‌ایم.

وی افزود: فعالیت‌های نمایشگاه روایت تحول بنیادین انجام شد و می‌تواند الگوی بسیار موفقی در بخش‌های مختلف کشور و دنیا باشد.

سلاجقه تصریح کرد: نیروی انسانی در نمایشگاه روایت تحول از جنبه‌های اقتصادی، آموزشی، پژوهشی و … فعالیت‌های تحولی عالی انجام داده‌اند و بهره‌وری مورد نیاز کشور که شاید درصد قابل توجهی از آن نسبت به خیلی از کشور‌های دنیا مناسبت نباشد، اما در این نمایشگاه بهره‌وری به نحو مطلوب اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در تمام زمینه‌ها حتی تمدن‌سازی رو به جلو حرکت کرده است، اما هنوز دانشگاه‌های دولتی در تمام زمینه‌های آموزشی و پژوهشی رویه سابق را دنبال می‌کنند که شاید بازدهی مناسبت نباشد.

سلاجقه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله فکر و اندیشه خلاق مدیران کشور توانسته متناسب با علوم روز و کاملا هدفمند حرکت کند.

وی با بیان اینکه احساس افتخار می‌کنم در جمع دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارم تاکید کرد: اگر اندیشه جوانان دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی حمایت شود، می‌توانیم کشور را به نحو عالی بسازیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: دانشگاه آزاد کاملا به صورت شفاف تمام فرآیند‌های آموزشی، پژوهشی و تولید نیروی انسانی و تولید کالا را هر لحظه ارزیابی و پایش می‌کند و رقابت بسیار سالمی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ایجاد شده است.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا