بین الملل

برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی تحولی و کیفی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، حسین بانیان، در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و نشست تخصصی اساتید مشاوره فرهنگی و جهاد فرهنگی با موضوع «دانشگاه و تمدن نوین اسلامی»، اظهار کرد: پیش بینی می شود که تبدیل شود. به دلیل سرمایه گذاری کلانی که دانشگاه در گستره جغرافیایی کشور دارد بیشتر درگیر می شود.

وی افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پراکندگی گسترده واحدهای این دانشگاه در اقصی نقاط کشور، حضور موثر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و از سوی دیگر توسعه علمی خوب که نیاز به تقویت دارد. به زودی برگزار می شود. برای پیدا کردن.


بیشتر بخوانید:

بستر توسعه رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام فراهم است


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون فرهنگی خاطرنشان کرد: در این جلسات که در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران و اساتید برگزار می شود، ابعاد همکاری و تجربه استانی و ملی در هم آمیخته می شود تا اسلامی شود. واحدهای دانشگاه آزاد بهتر و بیشتر نقشه مناطق.

سند تحول یکی از موثرترین طرح های تاریخ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: سند تحول دانشگاه یکی از پایدارترین و موثرترین پروژه های تاریخ دانشگاه است.

بهروز ناصری افزود: با درایت مسئولان دانشگاه و به ویژه دکتر طهرانچی، مسیر تعالی و پیشرفت امروز هوشمند خواهد شد و یقیناً دانشگاه علاوه بر تحول، در زندگی دانشگاه نیز نقش خواهد داشت. گسترش کمی و کیفی دانشگاه ها در اقصی نقاط کشور، فرصت های برابر را در همه عرصه ها برای همه ایرانیان حتی در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق کشور ایجاد کرده است. مدیریت دانشگاهی آنها هوشمندانه راه را برای تولید، ساخت کاربردی، خلاقیت و در نهایت نوآوری و کارآفرینی در جامعه هموار کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا