استان ها

روزهای بسیار سخت‌تری در انتظار اشغالگران است

گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد: جنین شکست ناپذیر بوده و هر بار قوی تر از گذشته به میدان بازخواهد گشت و روزهای بسیار سخت تری در انتظار اشغالگران است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های عزالدین القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنین و دیگر شهر‌های کرانه باختری قدرتمند از گذشته کانونی برای وارد کردن ضربات سخت و دردناک به دشمن صهیونیستی خواهند بود.

القسام تاکید کرد: رژیم اشغالگر که دست از پا درازتر مجبور به فرار از جنین شد، جز شکست و خفت و خواری به هیچ دستاوردی نرسید و گذر زمان ثابت خواهد کرد که سران‌ای رژیم در محاسبات خود کاملا به اشتباه رفتند.

در این بیانیه آمده است: مبارزان مقاومت در اردوگاه جنین سالم و سلامت هستند و نبرد جنین سکویی برای حرکت قدرتمندانه‌تر مقاومت خواهد بود.

القسام تاکید کرد: اردوگاه جنین و دلاورمردان مقاومت درسی سخت و فراموش نشدنی به دشمن اشغالگر دادند و آنچه در آینده انتظار این رژیم را می‌کشد، به مراتب سخت‌تر و دردناکتر خواهد بود و حساب ما با دشمن هنوز تسویه نشده و کاری خواهیم کرد که اشغالگران به سبب حماقت‌های خود علیه مسجد الاقصی، کرانه باختری و اسرای فلسطینی انگشت ندامت به دهن بگیرند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهاد‌ها و کشور‌های اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشور‌ها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

دکمه بازگشت به بالا