ورزش و نشاط

عکس‌| اتفاقات عجیب و تاریخی در سپاهان!

حالا دیگر همه در جریان اتفاقات رخ داده پیش از دیدار معوقه هفته ششم سپاهان و گل‌گهر در ورزشگاه اختصاصی قاسم سلیمانی قرار گرفته‌اند. در فاصله 23 ساعت مانده به آغاز مسابقه و در حالی که هواپیمای اعضای تیم فوتبال سپاهان تازه در کرمان به زمین نشسته بود، حکم کمیته انضباطی درباره 6 بازیکن این تیم صادر شد و مورایس را به شوک برد.

براساس حکم اعلام شده مورایس نمی‌توانست از 6 بازیکن کلیدی خود که پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی بودند استفاده کند و این در حالی بود که 4 بازیکن اصلی دیگر سپاهان که محمد کریمی، برایان دابو، سیاوش یزدانی و رامین رضائیان بودند هم به دلیل محرومیت و مصدومیت اجازه حضور در مسابقه را نداشتند.

1972149

به همین دلیل بود که لیست ذخیره سپاهان در بازی امروز قابل توجه بود و اسماعیلی قلی‌زاده، امید نورافکن، مهدی حسینی، محمد اکبری‌رنجبر و محمدصادق صالحی (سنگربان سوم سپاهان) 5 تعویضی تیم بودند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با گل گهر بازی پرفشاری را مقابل ستاره‌های این تیم تجربه کردند و برخی از آنها دیگر نای دویدن نداشتند و مورایس مجبور به انجام هر 5 تعویض خود شد که در میان آنها حضور محمد صالحی به عنوان بازیکن ذخیره قابل توجه بود.

1972148

صالحی در دقیقه 93 و در کنار مهدی حسینی و امید نورافکن به جای آریا یوسفی وارد زمین شد تا اتفاقی تاریخی رقم بخورد و سپاهان به عنوان یکی از غول‌های فوتبال ایران به دلیل کمبود بازیکن از دروازه‌بان سوم خود به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند!

در واقع عمده‌ترین نقد مورایس هم به تصمیم کمیته انضباطی همین موضوع بود. او معتقد بود که کمیته انضباطی باید در زمان مناسب‌تر به آنها درباره محرومیت 6 بازیکن اطلاع رسانی می‌کرد تا او بازیکنان آکادمی را جایگزین ستاره‌های تیمش می‌کرد و مجبور به استفاده از دروازه‌بان سوم خود به عنوان بازیکن نمی‌شد!

258 258

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا