استان ها

محمدی: سپاهان رقابت مظاهری و نیازمند را مدیریت کند

بازیکن سابق سپاهان می گوید رقابت با حضور رشید مظاهری و پیام نظام در ترکیب سپاهان به دروازه بان ها کمک می کند اما به شرطی که مربی از پس آن بربیاید.

عباس محمدی در گفت وگو با تیتر اول، درباره عملکرد سپاهانی ها در لیگ برتر اظهار کرد: سرمربی خارجی اگر زود تسلیم شرایط شود برای تیمش بسیار مثمر ثمر خواهد بود. این دوره شامل مورایس است و فکر می‌کنم سپاهانی‌ها امسال بتوانند خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنند. البته از نظر فنی نمی توان با قطعیت صحبت کرد چون باید منتظر ماند و بعد از هفته چهارم یا پنجم درباره تیم صحبت کرد. بازيكنان همچنان سرسخت هستند و بايد منتظر بمانند اما تقريبا مسلم است كه تيم سپاهان به 70 درصد آمادگي رسيده است.

وی درباره عملکرد گل گهر در دو هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم گفت: باشگاه گل گهر کادرفنی و بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کرد که این یک امتیاز بزرگ برای آنها است. به نظر می رسد بازیکنانی که آورده اند کمک زیادی به تیم می کنند. ترکیب قوی و مدیریت خوب این باشگاه می تواند آنها را در زمره مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد. دیدار آتی گل گهر و سپاهان یکی از بهترین دیدارهای لیگ خواهد بود.

محمدی در خصوص مدعیان لیگ برتر گفت: ماهیت واقعی تیم ها در هفته های آینده مشخص می شود اما همچنان فکر می کنم سپاهان، گل گهر، فولاد، استقلال و پرسپولیس جزو مدعیان باشند و بعد از آن تراکتورسازی و مس رفسنیان هم هستند. شانس داشتن. البته این دو تیم تاکنون چیز خاصی از خود نشان نداده اند اما پتانسیل کسب رتبه های خوب در لیگ را دارند. تیم هایی که بیشتر خرج می کنند احتمالا بهتر عمل خواهند کرد.

وی درباره هزینه های هنگفت در فوتبال گفت: این موضوع از قدیم بوده و خواهد بود. هیچ کاری نمی شود کرد. ما خیلی کمتر از کشورهای دیگر هزینه می کنیم. درست است که این هزینه ها در کشور ما به چشم می خورد، اما به هر حال فوتبال بازی هزینه دارد، در همه جای دنیا هزینه دارد و یک مشکل رایج است.

دروازه بان سابق سپاهان درباره حضور دو دروازه بان باکیفیت در سپاهان گفت: رقابت به دروازه بان ها کمک می کند اما این در صورتی است که از عهده آن برآیند. رشید مظهری و پی به دروازه بان های خوب نیاز دارند و ادعا می کنند که دارند بازی می کنند. از این نظر فقط رهبری مربی مهم است. به هر حال تیم در سه جبهه بازی می کند و مربی می تواند با رهبری خود کیفیت بازیکنان را بالا نگه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا