عمومی

لغو مرخصی مدیران دستگاه های خدمات رسان در شفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی نقدی عصر دوشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران که به منظور آمادگی دستگاه‌ها برای فصل زمستان و بارش برف و باران برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: پیشگیری از وقوع هر گونه بحران‌های احتمالی و بخصوص بارش برف و باران با توجه با کمبود امکانات از اولویت اصلی مدیریت بحران شهرستان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه دستگاه‌ها قبل از وقوع حادثه پیشگیری از بحران را انجام دهند، افزود: هنر یک اداره این است که قبل از وقوع حوادث اقدامات پیشگیرانه انجام داده و یا بعد حادثه سریعاً موضوع رسیدگی و در دستور کار قرار دهد.

نقدی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با بحران احتمالی می‌بایست در آماده باش کامل باشند، ادامه داد: با توجه به کاهش دما و اعلام وضعیت نارنجی در سوری سازمان هواشناسی نیاز است دستگاه‌های اجرایی متولی، اشرافیت و آمادگی کامل جهت جلوگیری از هر گونه بحران را داشته باشند.

وی ادامه داد: هر زمان که بحرانی ایجاد شود، وظیفه دستگاه‌ها است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند و تمام امکانات موجود در سطح شهرستان اعم از عمومی و بخش خصوصی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

فرماندار شفت افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

نقدی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی و احتمال وقوع برف، تمامی مرخصی‌ها و مأموریت‌ها تا پایان هفته جاری لغو و رؤسای ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان حق خروج از شهرستان را نداشته و بایستی به صورت فعال تمامی اقدامات مرتبط را در دستور کار قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا