عمومی

۶۶۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر استخدام می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی درویسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین آزمون مشترک جامع دستگاه های اجرایی کشور امسال در دو نوبت در بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و سهمیه بالا، این اولین آزمون استخدامی ویژه داوطلبان وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریختن استان بوشق اعلام کرد که بازرسی از استخدام سایر دستگاه های اجرایی متعاقبا اعلام می شود.

درویشی گفت: اولین مرحله این آزمون که ویژه شرکت کنندگان در آزمون آموزش و پرورش استان بوشهر است، صبح روز 15 و 19 اردیبهشت ماه در استان های بوشهر، دشتی و دشستان بر اساس مقررات مربوطه برگزار می شود. دستورالعمل های بهداشتی

وی افزود: تعداد کل داوطلبان 6 هزار و 327 نفر است که از ساعت 7:30 صبح 2 هزار و 810 نفر در بوشهر، هزار و 707 نفر در داشی و یک هزار و 260 نفر در دشستان به رقابت می پردازند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریختن استان بوچری اعلام کرد که از مجموع 5777 داوطلب در استان و مابقی در سایر استان ها برای کسب 545 سهمیه استخدامی به رقابت خواهند پرداخت.

دراویش افزود: بر اساس تحقیقات واصله امسال بیش از 9100 نفر برای اخذ سهمیه استخدامی داوطلبانه به دستگاه های اجرایی استان بوچس مراجعه کرده اند که به محض اطلاع سازمان اداری و استخدامی کشور، آزمون آنها گرفته می شود.

وی افزود: سهمیه اختصاص یافته به استان بوشهر به 13 دستگاه اجرایی تقسیم می شود که بیشتر آن متعلق به اداره کل آموزش و پرورش با 545 نفر خواهد بود که سهمیه، بهزیستی 2 سهمیه، پژوهشگاه پنج سهمیه، ثبت نام هشت سهمیه، شش سهمیه دامپزشکی. ، هواشناسی سه سهمیه، فرودگاه یک سهمیه، اقتصاد و دارایی پنج سهمیه، تعاون کار و رفاه اجتماعی یک سهمیه و بنگاه کشاورزی شهری یک سهمیه.

دکمه بازگشت به بالا