استان ها

از دستور کار راه اندازی اقامتگاه موقت در شلمچه و چذابه تا تشدید کنترل ورودیها و خروجی های خوزستان

ولی الله حیاتی در مصاحبه با خبرنگار تیتر اول اهواز گفت: این اقامتگاه موقت برای سوار شدن مسافران ورودی به مرز و انجام آزمایشات برای تعیین اینکه آیا عروق کرونا ویروس دارند یا نه و در طی 6 ساعت نتیجه آزمایش را دریافت می کنند ، راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه تجارت همچنان از مرزهای تجاری ما در شلمچه و چذاب با عراق ادامه دارد ، افزود: در حال حاضر مرزهای زمینی مسافران ما در شلمچه و چذاب با عراق بسته است و رهبران شهرهای مرزی ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند. محدودیت ها.
فرمانده ستاد نظارت و عملیاتی ستاد فرماندهی قرنتس در هوستان ، گفت: با توجه به وضعیت اضطراری استان به دلیل شیوع ویروس جهش جدید انگلیس ، اقدامات لازم برای تشدید محدودیت ها در نظر گرفته شد.

حیاتی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام ورودی ها و خروجی های استان و شهرستانها به شدت کنترل می شود ، از اعمال محدودیت های ترافیکی شبانه (ساعت 21:00 تا 4:00) به عنوان یک دستورالعمل کلیدی خبر داد و گفت: پلیس راهور به درستی از این دستور تبعیت می کند ، انجام یک نظارت و اشراف کامل.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 شهر استان به دلیل شیوع کرونا ویروس در وضعیت قرمز و 8 شهر نارنجی هستند ، یادآور شد: فرمانداران ، ادارات سکوت و اتحادیه های کارگری باید مصوبه اصناف این گروه ها را به درستی اجرا کنند. سایر کلاسهای مدیریت را ببندید و به طور جدی نظارت کنید.

وی از اتحادیه های کارگری ، اتحادیه های کارگری و مردم خواست که به ستاد ضد شورش کرونا در مبارزه با ویروس کرونا کمک کنند و طبق دستورالعمل های بهداشتی مانند گذشته عمل کنند ، در غیر این صورت گذر از این مرحله دشوار و شاید غیرممکن باشد.

46

دکمه بازگشت به بالا