بهترین های کسب و کارعمومی

پرده برقی برای منزل

ما معتبرترین مرکز فروش و تهران هستیم. پس برای تولید انواع پرده برقی قطعا از مواد اولیه و پارچه های بسیار با کیفیت استفاده کرده و کلیه ی جزئیات محصولات ما از پارچه تا قطعات، ضمانت و گارانتی خواهند داشت.

قطعا باز و بسته کردن پرده ها بصورت خودکار بسیار جذاب است. بنابراین خوب است با سیستم پرده برقی آشنا شده و پرده های خود را از فاصله دور کنترل کنید، تا به راحتی نور محیط را تنظیم نمایید.

پرده های برقی شما را از رفتن به کنار پنجره و کشیدن زنجیر یا پارچه به صورت دستی رها می‌سازند. در حال حاضر این سیستم در اکثر رستوران ها، هتل ها، ادارات و منازل استفاده می شوند. سیستم نصب شده به شما این امکان را می دهد که پرده خود را تا موقعیت مورد نظر کنترل نمایید.

استفاده از پرده ریموتی یا پرده برقی خانه به محل مورد نظر شما جلوه خاصی میدهد و امروزه استفاده از انواع پرده کنترلی در اماکن مدرنیته بیشتر به چشم میخورد.

پرده برقی هوشمند برای منزل

بیشتر مردم از نور آفتاب لذت می برند، اما همین نور لذت بخش آفتاب میتواند گاهی در خانه ایجاد مزاحمت نماید، برای مثال زمانی که می خواهید از رایانه استفاده کنید یا تلویزیون تماشا کنید، نور آفتاب باعث کاهش وضوح تصویر تلویزیون و صفحه مانیتور کامپیوتر خواهد شد. اما با پرده هوشمند می توان این مشکل را حل کرد.

علاوه بر این نور شدید خورشید که به داخل ساختمان می‌تابد می‌تواند به سرعت دمای فضای داخلی ساختمان را بالا ببرد. طبعا زمانی که دمای محیط بیشتر از محدوده آسایش دمایی برای انسان باشد ناچار به استفاده از سیستم تهویه مطبوع (کولر، چیلر و…) خواهیم شد و در نتیجه مصرف انرژی افزایش خواهد یافت که هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ محیط زیستی امری نامطلوب به شمار می آید.

اینجاست که نقش پرده برقی در خانه هوشمند به وضوح مشاهده می شود. پرده برقی هوشمند در محل کار یا خانه به طور خودکار با جابجایی پرده و ممانعت از تابش نور به محیط داخل به مدیریت آسایش و نیز کاهش میزان مصرف انرژی می پردازد.

پرده اتوماتیک

طرز کار پرده اتوماتیک به این صورت است که سنسورهای تنظیم نور در سیستم خانه هوشمند اقدام به حرکت پرده و پوشاندن پنجره می کنند و پس از دور شدن خورشید دوباره پرده ها به کنار می روند.

بنابراین زمانی که سخت مشغول کار یا سرگرم پذیرایی از مهمانان هستید و حتی زمانی که در منزل یا محل کار حضور ندارید می توانید طبق برنامه ریزی دلخواه از عملکرد صحیح این نوع از پرده ها خاطر جمع باشید.

از طرفی پرده های اتوماتیک را میتوان طوری تنظیم کرد که به ‌طور خودکار در زمانی که منزل نیستید مزاحمان و سارقان احتمالی را فریب دهند. به این صورت که با باز و بسته کردن پرده ها باعث می شود این گمان که کسی در خانه حضور دارد در ذهن سارقان ایجاد شود.

امروزه برای زیبا ساختن سازه ساختمان ها و به دست آوردن نور مطلوب در طول روز، پنجره ها در بناها روز به روز بزرگتر ساخته می شوند. برای رفع این معضل در خانه های هوشمند سیستم پرده های برقی اتوماتیک طراحی و استفاده می شوند.

پرده های اتوماتیک و همچنین انواع پرده ریموتی قطعا می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی در ایجاد راحتی و کارایی هر خانه ای باشد. استفاده از پرده های برقی به ویژه برای پنجره‌ های بلند، خیلی عریض، پنجره‌ هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است و همچنین اتاق هایی با تعداد زیادی پنجره که باید مرتبا باز و بسته شوند به عنوان کرکره برقی اتاق خواب راه حل مناسبی است.

پرده کنترلی

نام دیگر پرده برقي، پرده کنترلی یا پرده ریموتی میباشد. در پرده کنترلی موتوری وجود دارد که میتوان با استفاده از ریموت باز و بسته شدن پرده را کنترل نمود. باتوجه به آن که امروزه ساختمان ها به صورت مدرن تر ساخته میشوند و سایز بزرگتری دارند جابجایی پرده ها برای پنجره های بزرگ میتواند گاهی سخت باشد. در این موارد استفاده از پرده کنترلی انتخاب مناسبی است.

ظاهر پرده کنترلی مانند پرده های معمولی است با این تفاوت که به کمک ریموت قابلیت باز و بسته شدن دارد و میتوان با صرف انرژی کمتری پرده را باز و بسته نمود. از این پرده ها به عنوان پرده برقی خانه استفاده میشود که نمای جذابی به منزل میدهد.

تفاوت پرده هوشمند و پرده رسیور دار

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تفاوت پرده هوشمند و پرده رسیور دار چیست و آیا پرده کرکره برقی را میتوان برای همه اماکن استفاده کرد. تفاوت پرده هوشمند و پرده های برقی را میتوان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • نحوه کنترل پرده ریموت دار با استفاده از امواج بین فرستنده و گیرنده و با استفاده از ریموت انجام میشود در حالی که پرده های هوشمند با نرم افزار و تلفن همراه کنترل میشوند.
  • قابلیت پرده های هوشمند قابل ارتقا میباشد و میتوان قابلیت های کنترل صوتی، اتصال به سیستم های امنیتی و سایر سیستم های خانه های هوشمند را برای آن ها فعال کرد در صورتی که پرده رسیور دار تنا دارای قابلیت کنترل از راه دور میباشد.
  • قیمت پرده هوشمند باتوجه به قابلیت هایی که دارد بیشتر از قیمت پرده برقی که علت ان نیز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تر در آن میباشد.

انواع پرده برقی از نظر نوع قطعات و شیوه نور دهی

انواع پرده های برقی از نظر نوع قطعات و شیوه نور دهی را می توان به شکل زیر تقسیم بندی کرد.

  • پرده برقی شید
  • پرده برقی زبرا
  • پرده برقی بامبو
  • پرده برقی رومن
  • پرده برقی اسکرین

پرده برقی شید

پرده برقی شید نوعی از پرده برقی یا پرده ریموت دار میباشد که با بهره از موتور شید برقی اقدام به جابجایی پرده بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک بر عهده دارد.

میزان عبور نور از پرده شید برقی به ضخامت پارچه آن بستگی دارد. هر چه ضخامت بیشتر باشد، عبور نور از آن کمتر است. از این رو پرده های شید برای اتاق خواب بسیار مناسب می باشد. چرا که بدون مزاحمت نور می توانید خیلی راحت استراحت کنید.

موتور شید یکی از اجزای مهم در این نوع پرده ریموت دار به حساب می آیند زیرا وظیفه به حرکت در آوردن پرده را با جمع شدن به دور لوله ای که در قسمت بالای آن قرار دارد، بسته می شود. با هوشمند سازی این پرده برقي می توان از طریق گوشی موبایل به راحتی آن را کنترل نمود.

پرده زبرا برقی

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع پرده برقی، پرده برقی زبرا می باشد. این نوع پرده برقی به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و امروزی یکی از اولین انتخاب های افراد مدرن به حساب می آید.

طرز کار پرده برقی یا انواع پرده ریموت دار ها به این صورت است که سنسورهای تنظیم نور در سیستم خانه هوشمند اقدام به حرکت پرده و پوشاندن پنجره می کنند و پس از دور شدن خورشید دوباره پرده ها به کنار می روند. پرده زبرا برقی بیشترین کاربرد را در آشپزخانه ها دارد.

بنابراین زمانی که سخت مشغول کار یا سرگرم پذیرایی از مهمانان هستید و حتی زمانی که در منزل یا محل کار حضور ندارید می توانید طبق برنامه ریزی دلخواه از عملکرد صحیح این نوع از پرده ها خاطر جمع باشید.

لوردراپه برقی

لوردراپه برقی یکی از انواع پرده برقی می باشد که بدون شک می توان گفت معروف ترین و محبوب ترین نوع پرده برقی به شمار می آید، ساختار زیبای آن باعث شده است تا برای مصارفی همچون محل سکونت و دفتر کاری بهترین گزینه باشد.

لازم به ذکر است پارچه لوردراپه یکی از انواع پارچه هایی می باشد که شما عزیزان بتوانید به راحتی طرح های متنوع را روی آن چاپ کرده و به صورت سه بعدی نیز از آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی های این نوع پرده برقی این است که نصب و اتصال ریموت کنترل پرده برقی در آن بسیار آسان و بدون دردسر می باشد.

پرده برقی رومن

پرده برقی رومن یا همان پرده برقی رومی به دلیل داشتن مدل دوخت و مکانیسم جمع شدن زیبا و خاص آن یکی از محبوبترین مدل پرده برقی می باشد که همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است، این نوع پرده برقی به صورت عمودی باز و بسته می شود و این عمودی باز شدن پرده ریموت دار به شما کمک می کند تا بتوانید نور آفتاب را به آسانی کنترل نمایید.

پرده رومی از محور عمودی به سمت بالا به‌صورت چین خوردگی هایی تا می‌شود و در ابعاد و طرح های متنوع در بازار وجود دارد و میتوانید متناسب با چیدمان خانه و یا محل کار خود آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های اصلی این نوع پرده برقی نصب آسان آن به عنوان پرده برقی خانه می باشد و شما میتوانید به راحتی اقدام به خریداری و نصب پرده برقی رومن نموده و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. این نوع پرده برقي معمولا برای سالن خانه و دفاتر کاری بیشترین استفاده را دارد.

پرده برقی اسکرین خورشیدی

یکی دیگر از انواع پرده برقی، پرده برقی اسکرین خورشیدی می باشد. در این نوع پرده برقی همانطور که از نام آن پیداست طراحی این نوع پرده برقی به صورت تک مکانیزم می باشد و به صورت تک رنگ در بازار تولید و عرضه میگردد. از جمله مهمترین ویژگی های این نوع پرده برقی قابلیت شستشوی فوق آسان آن می باشد.

قیمت پرده برقی با توجه به عواملی مانند نوع پرده، نوع موتور و همچنین مدل پارچه استفاده شده متفاوت است. برای دریافت قیمت از هر شرکتی باید ابعاد پرده را نیز تعیین کنید. طبیعتاً یکی از نکاتی که باید هنگام تصمیم گیری برای خرید کالایی برای خانه یا محل کار یا نصب سیستم در نظر بگیرید، وضعیت بودجه شماست.

به طور کلی قیمت پرده برقی باتوجه به نوع و مدل و جنس آن میتواند در فروشگاه های مختلف متغیر باشد اما باید دقت داشته باشید که ارزان بودن قیمت پرده برقی همیشه معنای خوبی ندارد. پرده برقی ارزان گاهی به معنای استفاده از مواد اولیه بد در تولید آن است و شما با خرید آن باید مجدد هزینه هایی را بابت تعمیرات و خرید پرده برقی جدید بپردازید.

در فروشگاه همتا علاوه بر آن که محصول باکیفیت با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه میشود قیمت پرده برقی مناسب تر از سایر فروشگاه ها بوده و کمترین سود را برای محصولات خود اعمال میکنیم.

فراموش نکنید که برای به دست آوردن حداکثر کارایی باید کیفیت را نیز در نظر بگیرید. داشتن چیزی بسیار مقرون به صرفه همیشه وسوسه انگیز است، اما می تواند خطراتی را نیز به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم در حین بررسی قیمت در این زمینه، عواملی مانند کیفیت محصول و خدمات و مدت زمان گارانتی را در نظر بگیرید.

باتوجه به تغییرات قیمتی برای دریافت لیست قیمت پرده برقی میتوانید همین امروز با همکاران ما تماس بگیرید تا برحسب ابعاد و جنس مورد نظر قیمت انواع پرده برقی را به شما اعلام کنند.

پیش از خرید پرده برقی می بایست به چند نکته مهم و کاربردی در رابطه با این محصول توجه کافی داشته باشید

۱- حتما باید به محیطی که قرار است پرده در آن نصب گردد نهایت دقت را داشته باشیم، گاهی اوقات پنجره نیاز به پرده کناررو دارد و ما به دنبال یک پرده شید هستیم و یا یک ویترین فروشگاه که نیازمند بهره از پرده برقی شید می باشد و انتخاب پرده کناررو تناسبی با فضای کار ندارد.

۲- ابعاد پرده برقی منزل یا محل کار قطعا به انتخاب صحیح موتور ارتباط مستقیم دارد و نصب یک موتور با توان پایین می تواند ما را دچار دردسر کند

۳- اندازه گیری ابعاد کار شاید به نظر راحت و آسان برسد اما بهتر است مشخص نمودن سایز دقیق را به کارشناسان این حرفه بسپاریم، رعایت چند نکته در اندازه گیری و جایگیری دقیق گیربکس ها و نصب درست پایه ها برای یک کار دقیق و تراز شده بسیار مهم میباشد تا ریل بزرگتر و یا کوچکتر از ابعاد مورد نظر ما نباشد و بتواند به خوبی فضا را پوشش دهد.

۴- انتخاب موتورهای ریموتی یا موتورهای هوشمند با توجه به کارایی و سیستم محیط بسیار مهم میباشد، اگر از سیستم خانه هوشمند استفاده می کنیم حتما باید از موتور هوشمند که مناسب و طراحی شده برای همین فناوری میباشد استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا