استان ها

اختصاص۴۷۵تن روغن برای تنظیم بازار به قزوین

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ در جلسه تنظیم بازار ، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به توزیع 317 تن روغن نباتی در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در استان قزوین اظهار داشت: در استان می گویند ما سعی می کنیم موضوع را با سمت سامات مدیریت کنیم.
وی اعلام کرد که تحت این سهمیه ، 20 درصد نفت خام به پالایشگاه منتقل و به مرور زمان به بازار عرضه می شود.
افضلی به بازگشت صلح به بازار نفت تا پایان هفته جاری اشاره کرد و یادآور شد: با کمک دستگاه های ذیربط و همکاری در تنظیم بازار هیچ کمبودی در تأمین نفت وجود ندارد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزاقستان گفت: با اقدامات اندیشیده شده ، توزیع كالاها در بازار كافی است.
وی با بیان اینکه فروش اجباری کالا در مغازه ها توسط فروشندگان ممنوع است ، اظهار داشت: در صورت رعایت آن ، متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
افضلی گفت: ساده سازی بازرسی ها و حرکت به صورت هدفمند در دستور کار است: “بر این اساس ، نظارت بازرسان بر سیستم های پیش از خرده فروشی مانند پایگاه های تولید ، انبارهای بزرگ و شلوغ ، عمده فروشان ، بانک ها و مغازه های بهره و نظارت است.” برای درج بیشتر.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قزاقستان ایجاد اهداف مناسب برای تأمین و توزیع کالاهای عمومی ، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایات فوری و گزارش های مردمی را از اهداف این بازرسی ها دانست و خاطرنشان کرد: www.124.ir.

46

دکمه بازگشت به بالا