استان ها

از وعدع توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار تا ادامه صف مرغ در آذربایجان‌غربی

به گزارش تیتر اول آنلاین آذربایجان، داوود قربان نژاد گفت: “مرغ های آماده منجمد آماده به اندازه کافی تحویل و ذخیره شده و برای عرضه به بازار ذخیره شده اند و برای پایان سال و شب عید ، برنامه ریزی های لازم انجام شده و توزیع مرغ های منجمد خانگی که با کشتار خط اول و دوم ، و روند ادامه دارد.
قربان نژاد ادامه داد: قیمت گوشت مرغ منجمد مصوب که در درب یخچال پخته شده 14 هزار تومان است اما برای مصرف کننده 15 هزار و 500 تومان است که نمایندگان پس از دریافت معرفی نامه از سمت سامانه توزیع می کنند.
وی افزود: مرغ توزیع شده با بهترین کشتارگاه های استان مرتبط است و از نظر کیفیت ، وزن و سیستم ذخیره سازی از جمله انجماد سریع از بالاترین استاندارد برخوردار است.
وی افزود: این شرکت همچنین آماده توزیع بازار با تعادل نسبی با قیمت فوق است.

در همین حال ، صف های مرغ در مناطق مختلف شهر ادامه دارد و مردم قادر به تحویل مرغ به راحتی نیستند ، در حالی که در بسیاری از مراکز زایمان ، به ویژه در فروشگاه های زنجیره ای ، این صف ها به دلیل کمبود مرغ و مغازه های کافی نیست. .
باید دید که چه زمان مشکل مرغ و روغن پخت و پز که این روزها بیش از سایر کالاها فشار آورتر شده است با مدیریت مقامات برطرف می شود و مردم می توانند اقلام اساسی و کالاهای دیگری غیر از گران!

48

دکمه بازگشت به بالا