اقتصادی

جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی

بر اساس اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس توافق کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه، مقرر شد تا بهمن و اسفندماه مواد اولیه دامی در سامانه بازار عرضه و توزیع شود. . پایان فوریه

به گزارش تیتر اول، بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، در این جلسه مقرر شد به منظور آرامش بازار و رفع نگرانی های مردم و همچنین با توجه به وجود ذخایر کافی و فوری قرمز، عرضه ساماندهی شود. گوشت بازار گسترده از طریق سیستم توزیع هوشمند، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و توزیع در سطح شهر.

لازم به ذکر است در صورت توزیع هوشمند، کالا به صورت رایگان درب منزل تحویل داده می شود که این امر به سلامت عمومی و جلوگیری از ازدحام در شهر در مواقع بحرانی تاج گذاری کمک می کند. به همین منظور محصولات عرضه شده در سامانه بازرگم با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

سامانه از امروز بر اساس مصوبه تنظیم بازار و کارگروه کالاهای کشاورزی، گوشت گاو مخلوط بازرگام را با قیمت هر کیلوگرم 99 هزار و 800 تن و بره را با قیمت 105 هزار تن در هر کیلوگرم عرضه می کند.

همچنین لاشه گاو با قیمت 4000 تن در هر کیلوگرم، گوشت گرم بسته بندی شده با مقررات بازار درجه یک 140000 تن در کیلوگرم، گوشت چرخ کرده درجه یک با تنظیم بازار 120000 تن در هر کیلوگرم، گوشت گاو بسته بندی شده با مقررات بازار 120000 تن هر کیلوگرم و گوشت لاشه داغ گوسفندی با قیمت 116 هزار و 900 تن میوه و تره بار در مزارع عرضه می شود.

بر اساس این توافقات، توزیع گوشت در سامانه بازرگام تا ساعاتی دیگر با توافق صورت گرفته انجام می شود و این کالاها از شنبه 5 بهمن ماه در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

این وزارتخانه اعلام کرد: با توجه به ذخایر زیاد و مطمئن گوشت، مردم نگران تامین گوشت نباشند و عرضه نامحدود گوشت تا عید و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و وزارت جهاد کشاورزی نیز تمام تلاش خود را برای ساماندهی گوشت انجام خواهد داد. بازار.” و پیشنهاد محصول سعی خواهد کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد که نظارت و نظارت جدی و مستمر بر بازار و هرگونه تقلب، انباشت، بازفروش و تحقیر مصنوعی که سفره انسان ها را به هم می زند و نگرانی را در کشور ایجاد می کند، به شدت با مجازات ها و دستورات انجام شود. تیم های گشت بازار در حال بازرسی و فعالیت هستند.

این وزارتخانه از شهروندان خواست خادمان وزارت جهاد کشاورزی را در رصد بازار، مدیریت مصرف و اطلاع رسانی اخبار نگران کننده به مردم یاری کنند و در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 124 تماس بگیرند و تعزیرات آمادگی مقابله با هرگونه تخلف را دارد. احتکار و فروش مجدد باشد.

در این بیانیه از رسانه ها خواسته شده است که از انتشار اخبار نگران کننده، غیرموثق و ساختگی که موجب تشویش اذهان عمومی با اطلاعات صحیح می شود خودداری کنند تا موجب نگرانی روی میز نشود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا