بهترین های کسب و کارعمومی

نکات کلیدی در مورد خرید آینه و میز کنسول

خرید آینه کنسول به عنوان یک وسیله دکوراتیو، که در منازل ما نقش پررنگی زیبایی و تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی را ایفا می‌کند، از خریدهای مهم منزل محسوب می‌شود. در دکوراسیون داخلی منازل، از لوازم متنوعی جهت تناسب بخشیدن استفاده می‌شود. نیز با ویژگی‌ها و تأثیرات خاصی که دارد، به طراحی داخلی و فضای منزل، ارزش و زیبایی می‌بخشد.

علاوه بر زیبایی‌، آینه کنسول کاربردهایی نیز دارد. اول اینکه، آینه‌ها با برگرداندن نور تابیده شده به‌شان، موجب افزایش نور و تطبیق نور طبیعی و نور مصنوعی داخل خانه خواهند شد. این بازتاب نور، موجب می‌شود فضا از آنچه که هست بزرگ‌تر نشان داده شود.

  • همچنین آینه‌ها، این توانایی را دارند که مسیر دید افراد را تغییر دهند.بدین معنی که در آینه کنسول، دیگر لوازم خانه بیشتر به چشم می‌آیند. آینه کنسول‌های طراحی شده به صورت دکوری و زیبا، جذابیت فضای خانه را افزایش داده و خانه را به یک نمای زیبا دکوراتیو تبایل می‌کند. توجه کنید که انتخاب درست فریم و شکل آینه، موجب اثرگذاری بیشتر این ابزار دکوراتیو خواهد شد.
  • آینه کنسول یک وسیله همه فن حریف محسوب می‌شود. زیرا امکان استفاده از آن در مکان‌های مختلفی مانند ورودی خانه، اتاق نهارخوری، اتاق نشیمن، یا حتی اتاق خواب وجود دارد. همچنین آینه کنسول می‌تواند همانند یک جایگاه برای دیگر لوازم دکوری منزل باشد.
  • اگر این لوازم دکوری طوری تنظیم شوند که تصویزشان در آینه نیز منعکس شود، جذابیت بیشتری خواهد داشت. آینه کنسول به راحتی می‌تواند چشمان بیننده را به سمت دیگر هدایت کند. این موضوع به طراحان داخلی امکان بهره‌مندی بیشتر از عناصر دکوراتیو را به وجود می‌آورد.

بنابراین با توجه به مواردی که اشاره کردیم، آینه کنسول یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی است. این وسیله علاوه بر نقش دکوراتیو داشتن، تأثیرات مثبتی بر نورپردازی، تنظیم فضا، و تغییر زاویه دید نیز دارد.

10 نکات طلایی قبل از خرید آینه کنسول

پیش از انجام خرید اینترنتی آینه کنسول، توجه به نکاتی درباره اندازه، طرح، شکل و قیمت آینه کنسول لازم است. با بیان این نکات طلایی، یک خرید آینه کنسول بهتر خواهید داشت. با ما همراه باشید.

  1. اندازه‌گیری و ابعاد آینه کنسول: قدم اول در خرید آینه کنسول این است که بدانیم، محصول مورد نظر ما چه اندازه و ابعادی باید داشته باشد. به همین دلیل ابتدا میبایست جایگاهی که قصد گذاشتن آینه کنسول را دارید، را اندازه گیری کنید. سپس به سراغ طرحی از آینه کنسول بروید که علاوه بر همخوانی با دکوراسیون شما، ابعاد مناسبی نیز داشته باشد.
  1. شکل و شمایل آینه: آینه‌ها به شکل‌های متنوع دایره‌ای، بیضی، مستطیلی ، مربعی و …. ساخته می‌شوند. دقت داشته باشید که بنابر دکوراسیون داخلی منزل‌تان، شکلی را انتخاب کنید که با دیگر وسایل، سازگاری داشته باشد.
  1. جنس آینه کنسول و قاب آن: آینه کنسول معمولا از متریال‌های سبک مانند چوب ساخته می‌شوند. آینه نیز مطابق کنسول گ، فریمی چوبی یا هر نوع متریال دیگری که کنسول با استفاده از آن ساخته شده است، خواهد داشت. شیشه آینه از شیشه‌های معمولی یا آینه‌های آن تیک با کیفیت ساخته می‌شوند. قاب آینه نیز می‌تواند متریالی مانند چوب، فلز، چرم و ترکیبی از اینها باشد.
  1. توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان: آینه کنسول را باید متناسب و سازگار با دکوراسیون منزل انتخاب کنید.

از دکوراسیون‌های مطرح امروزی، دکوراسیون‌های مدرن است که استفاده از آینه‌ با طرح ساده و خطوط کامپوزیتی در آن معمول است. دکوراسیون‌های کمی قدیمی تر و کلاسیک، از آینه‌های با فریم‌های چوبی و تزیین شده استفاده می‌کنند.‌

  1. رنگ و تطابق رنگ با لوازم دیگر: در هر منزلی، از یک رنگ خاص به صورت عمده استفاده می‌شود‌. به عنوان مثال، جهت داشتن دکوراسیون بهتر، رنگ مبلمان و پرده و کابینت و…را با یکدیگر سازگار می‌کنند. رنگ آینه کنسول نیز، علاوه بر زیبا بودن، باید با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون سازگاری داشته باشد. تطبیق رنگ آینه کنسول با دیگر عنصرهای دکوراسیون، جذابیت منزل‌تان را چند برابر خواهد کرد.
  1. در نظر گرفتن بودجه مناسب: قبل از خرید آینه کنسول، یک محدوده برای قیمت آینه کنسول در نظر بگیرید که توان خرید ان را دارید. شما می‌توانید به راحتی، در سایت فروشگاهی ، با استفاده از تحقیق و مقایسه، آینه کنسول با کیفیت و با قیمت مناسب‌تر را بیابید. برای راهنمایی بیشتر در این بخش مورد تعیین کننده قیمت آینه کنسول را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.
  • در هر محصولی اندازه با قیمت رابطه مستقیم دارد. بدین معنی که هرچه آینه کنسول بزرگتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • نوع و کیفیت کنسول و شیشه آینه نیز در قیمت آینه کنسول موقر است. برخی آینه‌ها خاصیت ضدعفونی دارند که آن‌ها را گران‌تر می‌کند.
  • طرح پیچیده تر، نشانه زحمت و زمان بیشتر ساخت آینه کنسول است. بنابراین طبیعی است که قیمت بالاتری نسبت به محصولات ساده تر داشته باشد.
  • آینه کنسول ساخته شده توسط برندها و شرکت‌های معتبر، گران‌تر هستند. بقول معروف مارک محسوب می‌شوند و پیشینه‌ای مانند کیفیت بالا یا سابقه طولانی دارند.
  • کشور تولید کننده محصول نیز بر قیمت آینه کنسول موثر خواهد بود‌. آینه کنسول‌های داخلی، هزینه‌های جانبی واردات و… را نداشته و با نرخ ارز پایین تر به دست مشتریان می‌رسد.
  • بعضی آینه‌ها دارای ویژگی‌های افزوده مثل بخاری، نورپردازی یا سیستم‌های گرمایشی هستند که می‌توانند قیمت را افزایش دهند.
  • آینه‌هایی که از نشان‌ها و برندهای خاصی برخوردارند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.
  • فروشندگان معتبر و فروشگاه‌های داخلی قیمت‌های بهترب دارند. به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید توجه کنید.
  • میزان عرضه و تقاضای محصول در بازار نیز قیمت آینه کنسول را متغیر خواهد کرد.

قیمت آینه کنسول مدل دنیز شیک و جوزیا + آینه | سوفا مبل

  1. اطلاع از نحوه قرارگیری آینه و کنسول: قبل از خرید آینه کنسول، تصمیم بگیرید که میخواهید آینه بر روی دیوار نصب شود یا بر روی کنسول قرار گیرد؟ و یا اینکه کنسول بر روی زمین قرار گیرد یا پایه دار باشد‌.
  1. اطلاع از برندهای مطنئن و مطرح: در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که در زمینه ساخت لوازم خانگی و آینه کنسول فعالیت می‌کنند. برندها و دیزاینرهای مطرح، محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم، قبل از اقدام به خرید آینه کنسول، تحقیق در مورد این برندها را فراموش نکنید‌
  1. بررسی کیفیت آینه کنسول: کیفیت بالاتر، موجب دوام و طول عمر بیشتر هر محصولی است. بررسی کیفیت ساخت، خط و خش و پوسیدگی‌ها را انجام دهید.
  1. داشتن ضمانت کیفیت از فروشنده: محصولی را انتخاب کنید که ضمانت کیفیت داشته باشد. از فروشنده درخواست کنید که آن را مهر و امضا کند. چنانچه پس از خرید مشکلی در محصول وجود داشت، با ضمانت نامه می‌توانید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. البته مشکلاتی که قبل از خرید وجود داشته اند. مشکلاتی که در حمل و نقل یا در طول استفاده ایجاد می‌شوند، معمولا شامل ضمانت نمی‌شوند.

با رعایت این نکات، می‌توانید آینه کننکات کلیدی در مورد خرید آینه و میز کنسول

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید آینه و کنسول مدرن

آینه و میز کنسول به عنوان یک دکوراسیون کاربردی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث می شود زیبایی منزل دوچندان شود. امروز دیگر آینه و میز کنسول به‌‌عنوان دکوری شناخته نمی‌شود بلکه به دلیل داشتن فضاهایی می‌تواند برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و دم دستی مورد کاربرد قرار بگیرد. بسیاری از افرادی که می‌خواهند از میز کنسول در خانه خود استفاده کنند به دلیل تنوع بالای این محصول در سبک‌های مختلف می‌توانند به راحتی مدلی را که با سبک دکوراسیون داخلی آنان مطابقت بیشتری دارد خریداری کنند.

هر چه میز کنسول هایی که در دکوراسیون داخلی منزل قرار می گیرد باریک‌تر و کم‌عرض تر باشد برای منزل بهتر خواهد بود چرا که فضای کمتری را اشغال می‌کند و باعث ایجاد جذابیت و زیبایی دوچندان می شود. بسیاری از افراد برای تکمیل دکوراسیون داخلی خود به این تصور هستند که آیا خرید میز کنسول و آینه برای منزل آن‌ها مناسب است یا بهتر است ویترین خریداری کنند. ما می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

در پاسخ به این سوال باید بدانید که دکوراسیون داخلی منزل شما به چه شکلی است و کدامیک از موارد بالا برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی شما مناسب‌تر است. ازآنجایی‌که بیشتر خانه‌های امروزی دارای متراژ کمی هستند و به‌صورت آپارتمانی بوده، بیشتر افراد سبک دکوراسیون مدرن را ترجیح می دهند. در این سبک هرچه فضا خلوت‌تر باشد دکوراسیون جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به‌‌عنوان مثال ویترین نمی‌تواند گزینه مناسبی برای خانه‌های کوچک باشد به همین دلیل بهتر است که به خرید آینه و کنسول روی بیاورید تا خانه شما جذاب‌تر شود.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

استفاده از سبک دکوراسیون داخلی مدرن این امکان را به شما می‌دهد تا از رنگ‌های خنثی و همچنین رنگ‌های روشن برای خرید آینه و میز کنسول استفاده کنید چرا که زیبایی چشم‌نوازی به ظاهر خانه شما می‌بخشد. یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید میزهای کنسولی به آن توجه کنید این است که قطر آن کم باشد، زیرا باریک بودن میز کنسول و آینه کنسول باعث می‌شود تا زیبایی آن دوچندان شده و جذابیت ظاهری بیشتری خواهد داشت.

دقت کنید هرچه طراحی میز کنسول و ویترین ساده‌تر باشد و جزئیات کمتری به کار رفته باشد برای سبک های مدرن بسیار مناسب‌تر است. اگر به دنبال خرید میز کنسول چوبی هستید بهتر است میزی را تهیه کنید که دارای چوب مرغوب است که این امر باعث افزایش طول عمر می‌شود. از بین چوب‌های مختلف در نظر گرفتن چوب راش و گردو مناسب است چرا که دارای کیفیت بالاتری بوده و هرچه رنگ چوب تیره‌تر باشد مرغوبیت بیشتری دارد.

میز کنسول متناسب با فضای منزل

اگر میز کنسول با آینه از فلزات مختلفی مانند برنز یا حتی نقره تهیه شده باشد قطعاً دارای قیمت بیشتری از نمونه های چوبی است. البته باید توجه کنید که میز کنسول و آینه‌های برنزی برای دکوراسیون اشرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این‌که بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید بهتر است ابعاد داخلی ساختمان خود را بررسی کنید چرا که بررسی کردن ابعاد داخلی به شما این امکان را می‌دهد با توجه به فضای در دسترس، انتخاب عالی و مناسبی داشته باشید.

ابعاد نرمال میزهای کنسول صد و بیست در صد و پنجاه سانتی‌متر است که این ابعاد برای خانه‌های متوسط کاربرد دارد و اگر دارای خانه بزرگ‌تر هستید می‌توانید از میزهای کنسول بزرگ تر در ابعاد ۲۰۰ و ۲۲۰ می باشد استفاده کنید. بهترین مکانی که می توانید آینه و کنسول خود را درون آن قرار دهید ورود خانه است. قرار داشتن یک آینه بزرگ و کنسول زیبا به شما کمک می‌کند تا ظاهر دکوراسیون داخلی خود را بی‌نظیر کنید که این امر باعث افزایش زیبایی منزل می شود.

از دیگر مکان‌هایی که می‌‌توان آینه کنسول و میز کنسول را در آن قرارداد انتهای راهرو است که انعکاس نور در آینه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. اگر در کنار این فضایی که ایجاد کرده‌اید یک فرش یا قالیچه نیز قرار دهید زیبایی دو چندان می‌شود. شما با مراجعه به بازار می‌توانید مدل‌های مختلفی از آینه و میز کنسول را برای خود خریداری کنید که این امر می‌تواند با توجه به بودجه و سلیقه شما تعیین شود.

فروش بصورت حضوری و انلاین ارسال در سراسر کشور را با فروشگاه دکوبیست تجربه کنید.

سولی مطمئنی را انتخاب کنید. همخوانی آینه کنسول با دکوراسیون داخلی خانه با اهمیت است. فراموش نکنید که قبل از خرید، برای حمل و نقل آینه که بسیار آسیب پذیر است، برنامه داشته باشید. در طول استفاده از آینه کنسول نیز، با استفاده از شوینده‌های مناسب، عمل تمیزکردن را انجام دهید. سایت فروشگاهی خانه میز با ارائه خدماتی مانند مشاوره و مقایسه قیمت آینه کنسول، بستری مناسب برای انتخاب شما عزیزان فراهم کرده است.

 

دکمه بازگشت به بالا