حوادث

جزئیات تازه از افزایش ۵۰۰ برابری جرایم رانندگی

«هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است. براساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در شش سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.»

جزئیات تازه از افزایش ۵۰۰ برابری جرایم رانندگی

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تا ۵۰۰ برابر جرائم راهنمایی و رانندگی با افزایش روبه‌رو خواهد بود، گفت: «به‌زودی با ابلاغ دولت میزان افزایش جرائم رانندگی که مدتی قبل از سوی راهور پیشنهاد شده بود، اجرایی خواهد شد.»

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است، گفت: «جرائم راهنمایی و راننگی تا ۵۰۰ برابر افزایش خواهد یافت، چرا که پیشنهاد آن داده شده است و به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.»

سردار حسینی افزود: هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است. بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در شش سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و انشاءالله تا به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا