استان ها

ارتش در اوج آمادگی رزمی، هر گونه توطئه ای را در نطفه خفه می کند

ارتش در اوج آمادگی رزمی هر توطئه ای را سرکوب می کند

116. فرمانده تیپ نزایی شهدای صفوی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی رزمی برای دفاع از کشور است و هر توطئه ای را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری Born from قزاقستانبه نقل از روابط عمومی تیپ 116 شهدای صفوی قزاقستان، سرهنگ علی زمانی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع شهدای اقبالیه گفت: امروز ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و هرگونه حمله دشمن را خفه می کند.

فرمانده تیپ ناجا در تشریح وضعیت عقیدتی و استقلال ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی 116 گفت:

وی افزود: امام حمینی از ابتدا مدافع ارتش بود.

سرهنگ علی زمانی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین شعار انحلال ارتش را سر دادند، اما امام با درایت و بصیرت الهی خود جلوی توطئه دشمنان را گرفت و 29 فروردین را روز ارتش نامیدند.

وی در خصوص اقدامات ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین اقدام اصلی ارتش بعد از انقلاب مقابله با تجزیه طلبان بود و از ابتدای جنگ اجباری در جبهه ها حضور داشت و از ناموس کشور دفاع کرد.

فرمانده تیپ 116 یادآور شد: 8 سال دفاع مقدس; ارتش در تمام عملیات های نظامی شرکت داشت و افتخارآفرینی کرد.

زمانی افزود: ارتش پس از جنگ در تحرک و پویایی به اوج قدرت و توان رزمی خود رسیده است و همواره در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده است.

وی گفت: ارتش در مبارزه با ویروس خبیثه کرونا با تمام وجود برای حفظ سلامت انسان ها به میدان آمد و امکانات درمانی و درمانی خود را در اختیار بیماران قرار داد.

سرهنگ علی زمانی در ادامه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز قرآن و ارتش اسلام است. او مفتخر است که خود را یک سرباز اسلام تحت امر فرماندهی معظم کل قوا می داند و در خدمت نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا