عمومی

ارتش همواره در صحنه حاضر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیتر اول ،

پیرو پیام عاشقانه رهبر معظم انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران ، که به احترام بیست و نهم فروردینا ، روز ارتش و به یاد آثار حماسی نیروهای زمینی قهرمان صادر شده است ؛ سرلشکر امیر موسوی در این پیام از فرمانده کل قوا به خاطر قدردانی تشکر کرد.
پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
با حضور فرمانده کل قوا و فرمانده کل مبارک نیروهای مسلح
با سلام و تبریک به حضرت عالی ترین مطهر

روز ارتش ایران یادگار پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و نتیجه حمایت معظم له از ارتش در زمانهای دشوار است ، زمانی که دشمنان تجاوزات خارجی و عناصر نادان محلی تبر انحلال ارتش را می برند. سالها خدمت صادقانه و ازخودگذشتگی برای فرزندان و سربازان استان در ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه به فضل پدر فرمانده معظم انقلاب آراسته شده است ، ارتش را به سختی تحمل کرده و به اینجا رسیده است. اقتدار و بصیرت انقلابی.

با تشکر از قدردانی این رهبر بزرگ ، قلب همه کارکنان استان و خانواده های صبوری که از لطف و عنایت سخاوتمندانه این رهبر فرزانه برخوردار شدند ، شوق و نشاط پر شد. او برای حفظ پیشوای مبارک و سایه خود ، به ربوبیت پیوست.

ارتش ایران سپاسگزار خدای متعال است که فرماندهی معظم رهبری با رهبری متبحرانه او همیشه روی زمین و آماده انجام هرگونه مأموریت است. رزمندگان ارتش با حمایت گرم بینندگان و خانواده های مومن از نعمت های بزرگ استان قدردانی می کنند و از عشق بی نظیر مردم بزرگ ایران قدردانی می کنند و به لطف و عنایت خداوند و راه پیش رو با هدایت این امر ایمان دارند. فرمانده علویتی.

ما هر روز تلاش می کنیم تا جایی که لازم است قدرت خود را افزایش دهیم و لیاقت مدال افتخار و نمونه مقاله مقدس “اشداع علی الکفیر رحما بینهم” ​​را داشته باشیم. به این ترتیب ما هر روز به طور فزاینده ای به دعا و هدایت این تیم محترم نیاز داریم.

ما در پیشگاه خداوند متعال بر عهد و پیمان بسته شده تأکید کرده و با هماهنگی و هماهنگی با برادران عزیز سپاه و سایر نیروهای مسلح ، این راه نورانی را با قدم های محکم و قانع کننده طی می کنیم تا انقلاب اسلامی تحقق کامل یابد. انشا’الله

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

دکمه بازگشت به بالا