حوادث

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز ارتش

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

به گزارش تیتر اول، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام با تبریک روز ارتش به این غیورمردان خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، دشمنان ناامید و سربلندی کشور را برانگیخته است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

در متن این گزارش که از سوی پایگاه اطلاع رسانی پلیس منتشر شده، آمده است: آنان تسلی و جانفشانی را با اخلاص به جان خریده اند و امروز به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه تجربه ای ارزشمند و غرورآفرین. از دوران دفاع مقدس و با کمک فرماندهی با وقار، مصمم و اقتدار نیروهای شجاع و مجرب به سنگر واقعی انقلاب تبدیل شده است.

این روز همچنین آینده نگری و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را برای براندازی و شکستن توطئه دشمنان انتقام جوی انقلاب اسلامی زنده می کند. در زمانی که هیئت منصفه انقلابی، انحلال ارتش را مهمترین راهبرد خود برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران قرار داده بودند، تدابیر حکیمانه امام حمینی و تأکید بر «ارتش باید بماند» تهدیدآمیز بود. تفکر در مورد عناصر ضدانقلاب مزدوران و دشمنان خارجی که تشکیل حکومت دینی و مذهبی را بر خلاف منافع خود می دیدند نقش داشتند.

با عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان با مشاهده آبادانی، پیشرفت و توسعه در همه عرصه ها به ویژه عرصه دفاعی، بیش از پیش دچار سردرگمی و مستی شدند و بر کینه توزی خود از مردم و انقلاب اسلامی که کور شده بود، افزودند. دفاع، امنیت و ترور هسته ای نمونه ای از یأس و ناامیدی دشمن در مقابل جبهه اسلام است.

همزمان با اعلام مرحله دوم انقلاب، مرزهای راهبردی و پیرامونی جمهوری اسلامی ایران دچار تکانه ها، ناامنی ها و بحران های برنامه ریزی شده بی سابقه در تاریخ سیاسی منطقه و جهان شد و طرحی بین منطقه ای ترسیم شد. بالا طراحی و اجرا شد تا امنیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد، اما با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تلاش نخبگان دفاعی و امنیتی کشور، جهادگران . فرماندهان جان خود را فدا کردند و معتقد به این توطئه دشمن و اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح در تضعیف و انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز نقش داشت.

در این رابطه بخوانید: ارتش یکی از ارکان اصلی امنیت و آرامش در کشور است

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای نظامی در حفظ عزت، استقلال و تمامیت ارضی کشور تجلیل کرد. به این روز بزرگ برای سرلشکر امیرام موسوی؛ فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده بزرگ این موفقیت و همبستگی نیروهای مسلح تحت رهبری و توجه فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی را استقبال و یقین دارند. امام حمینی (ع) خائنان و دشمنان اسلام را ادامه می دهد «شما را در یأس نگه می دارد».

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا