عمومی

هوانیروز ارتش اصفهان ۱۹۰ سورتی پرواز امدادی در ۲ استان انجام داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرتیپ دوم خلبان سید قاسم هایموشی در مصاحبه با شهردار با اشاره به بخشی از اقدام نیروی هوایی ارتش اصفهان برای کمک به این رویداد ، گفت: ثغور میهن اسلام و همچنین پشتیبانی رزمی پایگاه های مختلف هوایی ارتش و سایر نیروهای مسلح در سراسر کشور ، از نیرو و تلاش خود برای خدمت به مردم در زمینه های مختلف استفاده کرده است.

وی پرواز برای کمک به مردم در انواع سیل ، زلزله و انتخابات را نمونه های معمول این پایگاه دانست و گفت: بالگردهای مستقر در استانهای فارس و مرکزی و همچنین در نجات هوایی و مواقع اضطراری به مقصد معتبر پرواز داده شد. مردم میهن اسلامی خدمات ارائه می دهند.

فرمانده نیروی هوایی اصفهان افزود: امسال بیش از 190 پرواز در بیش از 100 ساعت پرواز خدماتی انجام شده است که خلبانان ما این پروازها را برای کمک به مردم استانهای فارس و مرکزی انجام داده اند.

نیروی هوایی اصفهان 190 پرواز امدادی در دو استان انجام داد

وی گفت: بهبود هدفمند قابلیت های پروازی و تسلیحاتی بالگردهای رزمی ، تهاجمی ، حمل و نقل تاکتیکی و شناسایی و همچنین آموزش مداوم هدفمند و تخصصی نیروی کار از برنامه های موفق ما در این مدت بوده است که اجرا خواهد شد. با تمام قدرت ما. “

سرتیپ خاموشی با یادآوری حماسه طولانی مدت نیروی هوایی ارتش در همه صحنه ها ، به ویژه در دوران دفاع مقدس و همچنین رزمندگان مختلف ، گفت: اعلام می کند که در مناطق مختلف میهن اسلامی نقش دارد و باید خدمت کند. مردم و اجرای دستورات فرمانده عالی و دستورات سلسله مراتب فرماندهی.

دکمه بازگشت به بالا