عمومی

خیرجو: خبرگزاری تیتر اول پیشرو در اعتمادسازی میان مردم

تیتر اول/قم مدیرعامل تیتر اول اظهار کرد: این خبرگزاری در زمینه اعتمادسازی مردم همیشه پیشرو بوده و آخرین اخبار دستاوردها و پیشرفت‌ها را در اختیار مردم گذاشته است.

محمدمهدی خیرجو در حاشیه گردهمایی رؤسای سازمانی جهاددانشگاهی که امروز ۲۲ آذر در سالن احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی حلقه وصل بین نخبگان، مردم و جامعه است، اظهار کرد:  مجموعه جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و پژوهشگران، توسعه دهنده فرهنگ متعالی و واسط مجموعه‌‎های صنعتی، خدماتی و تشکل‌های علمی و دانش‌بنیان است که قصد کمک به کشور را دارند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی به ویژه در مقوله رسانه، جهاد دانشگاهی بویژه سه دهه اخیر تلاش ویژه‌ای داشته تا بتواند تکالیف خودش را انجام دهد.

مدیر عامل تیتر اول تصریح کرد: باتوجه به نزدیک بودن به انتخابات ۱۴۰۲ آن چیزی که تکلیف و وظیفه رسانه و خبرگزاری‌ها به ویژه تیتر اول است، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و درست است.

خیرجو ادامه داد: برگزاری پرشور انتخابات، عوامل متعددی دارد ولی از مهمترین آن، اعتمادسازی و ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در مردم است که خبرگزاری تیتر اول در این زمینه همیشه پیشرو بوده است و با انتشار آخرین اخبار دستاوردها، پیشرفت‌ها و رویدادهای امیدبخش تلاش کردیم مردم را در جریان اتفاقات خوب کشور قرار دهیم؛ از سویی همواره سعی کردیم انتقادات، نظرات و پیشنهادهای مردم و نخبگان را نیز از طریق این خبرگزاری به گوش مسئولین برسانیم و مطالبات پیگیری شود.

مدیرعامل تیتر اول با بیان اینکه شهر مقدس قم یک پایگاه انقلابی و مروج فرهنگ انقلابی و اسلامی بوده است، افزود: به نظر می‌رسد این گردهمایی مدیران و مجموعه جهاد دانشگاهی نیز می‌تواند هم افزایی بین آنان را بیشتر کرده و برای برنامه‌ریزی‌های آتی موثر است.

وی گفت: همانطور که از نام جهاد دانشگاهی مشخص است، در جهاد یک کار مستمر و مداوم باید انجام شود و این امر نیاز به طراحی دقیق و مداوم دارد که قطعا این نوع گردهمایی‌ها می‌تواند ارزش افزوده بیشتری را به فعالیت‌های ما ترتیب اثر دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا