استان ها

خبرگزاری تیتر اول مستقل و انقلابی است/ اقتصاد فرهنگ باید در گلستان نهادینه شود

تیتر اول/ گلستان رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان گفت: خبرگزاری تیتر اول مستقل، انقلابی است و ذائقه مخاطبان را برای دریافت اخبار واقعی و منصفانه هدایت می کند.

ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان گلستان گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و … است. .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار این فعالیت ها، عملکرد تیتر اول و ایکنا توانسته مخاطبان را از دسترسی به اخبار سریع و کذب به اخبار صحیح و دقیق تبدیل کند و اخبار منتشر شده در تیتر اول را مفید و امیدوارکننده دانست. و خوب است و این رسانه سعی کرده مستقل باشد.

شهبازی با اشاره به اینکه «https://www.isna.ir/news/1400121612967/ تیتر اول» امروز در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: در سال های آینده این خبرگزاری در سال جاری به طور کامل توسعه می یابد. . در استان گلستان خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خبرگزاری ایکنا رسالت فرهنگی بزرگی بر عهده دارد، افزود: این رسانه در حوزه های دینی و قرآنی فعال است و به معنای واقعی کلمه وظیفه شکل دادن به گفتمان ارزش های معنوی را بر عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه جهاد دانشگاهی «فرهنگ» را «صنعت» می داند، توضیح داد: مجموعه جهاد دانشگاهی از محل درآمدهای خود مدیریت می شود و نتایج خوبی هم دارد.

شهبازی با اشاره به اینکه واحد فرهنگی جهاد در اقدامی جالب اقدام به راه اندازی مرکز تولید محتوا در فضای مجازی کرده است، گفت: «فرهنگ» زیربنای دولت است و جهاددانشگاهی در همه قسمت های خود برنامه دارد.

خبرگزاری ایسنا مستقل و انقلابی است/اقتصاد فرهنگی باید در گلستان نهادینه شود

هم افزایی عاملی برای توسعه و پیشرفت است

دکتر. محمد رایت مدیرکل فرهنگ و پیشرفت اسلامی گلستان در این نشست خاطرنشان کرد: پیشگامان جهاد دانشگاهی همانطور که از نامش پیداست، فعالان دانشگاهی کشور هستند که درس می خوانند، می اندیشند و مردمی هستند. علوم پایه.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی همواره محور توسعه و پیشرفت بوده است، ادامه داد: باید از تجربیات دانشگاهیان به ویژه جهادگران در بسیاری از عرصه ها استفاده کرد.

رایت با تاکید بر اینکه برای رسیدگی به مسائل فرهنگی اقدام ویژه ای لازم است، افزود: با اولویت بندی می توان به مسائل فرهنگی پرداخت و تجربه جهادی دانشگاه ها برای آن بسیار خوب و مفید است.

وی در آخرین بخش از سخنان خود با بیان اینکه نویسندگان و رسانه ها باید به همه مسائل عاقلانه نگاه کنند، افزود: باید نیاز جامعه را بسنجیم و بگوییم جهاد دانشگاهی می تواند نقش بهینه ای در این زمینه داشته باشد، آموزش و پرورش هم به عنوان تحقیق.” به آرامی

به گزارش تیتر اول، در پایان این نشست رئیس جهاد دانشگاهی گلستان به ارائه آثار خوشنویسی علیرضا سعیدی از برجسته ترین اساتید خوشنویسی ایران از جهادگران جهاد دانشگاهی گلستان پرداخت. مدیرکل فرهنگ و حکومت اسلامی.

ایسنا مستقل و انقلابی است/ گلستان باید اقتصاد فرهنگی نهادینه داشته باشد

دکمه بازگشت به بالا