استان ها

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان و شهرداری شهرکرد منعقد شد

به گزارش تیتر اول از چهارمحال: بهادر عبدالقانی در دیدار با چهارمحال و رئیس جهاد دانشگاه بهتیاری با اشاره به سوابق برجسته جهاددانشگاهی و تجربه بسیار خوب در زمینه علوم ، تحقیقات و فرهنگ گفت:

وی با بیان اینکه چهار معاون و 9 سازمان تحت سرپرستی شهرداری شهرکورد وجود دارد ، اظهار داشت: شهرداری از بدو تأسیس در کنار مردم بوده و مجموعه فعالیت های شهرداری در زندگی مردم ظاهر عینی دارد.

شهردار شهرکورد تأکید کرد: در تلاش هستیم پروژه های عمرانی شهرداری را بر اساس مباحث علمی در شهرکرد اجرا کنیم ، زیرا سازمان های زیر نظر شهرداری برای انجام فعالیت های فرهنگی و عمرانی به غذای علمی نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه تدوین برنامه های چشم انداز 20 و 5 ساله شهرداری شهرکورد در اولویت قرار دارد ، اظهار داشت: برنامه 1400 شهرداری شهرکورد مطابق با سند راهبردی پنج ساله شهرداری شهرکورد در حال اجرا است و اکنون مشاور پروژه انتخاب شده است. هست.

سیروس رضایی مدیر جهاد دانشگاهی سیرکوشالا و بهتیاری در ادامه جلسه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه تحقیقات ، آموزش ، اشتغال و فرهنگ از فرصت های بسیار خوبی برخوردار است ، خاطرنشان کرد:

وی اظهار داشت: جامعه گسترده تر از كار جهادگران در كشور بهره مند می شود كه نمونه آن را م institسسات تحقیقاتی رویان و ابن سینا ارائه می دهند كه خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه می دهند. .

رضایی در خصوص آموزش جهاد دانشگاهی یادآور شد: این موسسات دوره های جهاد دانشگاهی را از دوره های کوتاه تا دانشگاه ارائه می دهند و در حال حاضر دوره های درخواستی 700 جوان در 6 مرکز آموزش تخصصی کوتاه در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

رئیس جهاد دانشگاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به پتانسیل مراکز آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی در این نهاد انقلابی گفت: مراکز آموزش ، فناوری اطلاعات و گردشگری و شرکت های تابعه ISFA ، نظرسنجی ها و خبرگزاری های تیتر اول و ایکنا آماده شهرکورد هستند. کمک.

46

دکمه بازگشت به بالا