بهترین های کسب و کارعمومی

متخصص جراحی زیبایی بلفاروپلاستی در استان کرج

بهترین جراح  جراحی پلک در کرج ، عملی جراحی است که به منظور رفع افتادگی یا شل شدن پلک انجام می‌شود و جراح چربی، عضله یا پوست اضافی را برمی‌ دارد. به موازات بالا رفتن سن چربی اضافی، بالا و زیر پلک جمع می‌ شود و باعث افتادگی ابرو، پف زیر چشم و افتادگی پلک بالا می‌ شود.

افتادگی شدید پوست دید پیرامونی، به ویژه میدان دید خارجی و فوقانی، را مختل می‌کند. در عمل جراحی پلک این مشکلات برطرف می‌شود و چشم‌ ها جوان‌ تر، هوشیارتر و شاداب‌ تر می‌شود. جراحی پف پلک متداول‌ ترین نوع جراحی پلک است.

از نظر زیباشناسی چشم ها مهم ترین جزو صورت هستند. چشم ها نشان دهنده سن فرد و منعکس کننده حالات هیجانی و خلقی وی هستند.

متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از سایر اجزای بدن ، علائم پیری را نشان می دهند. به دلیل همین حساسیت ، هر روز افراد بسیاری با استفاده از جراحی پلک چشم ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و از زندگی خود لذت بیشتری می برند.

جراحی پلک در کرج چگونه است؟

جراحی پلک چشم که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آن ها طراحی شده است .

البته پف پلک ها همیشه ناشی از افزایش سن نیست ، بلکه در مواردی پف پلک ها یکی از علائم بیماری های متابولیکی مثل کم کاری یا پرکاری تیروئید است. بدیهی است در چنین حالتی به جای اصلاح پف پلک با جراحی پلک جشم، باید را درمان کرد.

تاثیر افزایش سن برروی پلک بالا و پایین، مختصری با یکدیگر متفاوت است . در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد.

در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند، اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک وچین های ظریف و  بیرون زدگی کیسه های چربی بروز می کند.

کاندیدای جراحی پلک در کرج :

کاندید های مناسب جراحی پلک ، افرادی هستند که حداقل ۳۵ سال سن دارند و آویزان شدن پوست پلک یا پُف زیر چشم موجب تغییرات ناخوشایند در چهره آن‌ها شده است (البته در موارد نادری، افراد جوان‌تر را که به دلایل خاص مشکلات فوق را پیدا کرده‌اند می ‌توان تحت جراحی پلک قرار گیرد).

یکی از روش های جراحی پلک افتاده ، انجام بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک) است.

اگر چین و چروک پلک بالا زیاد باشد ، پوست اضافه برروی مژه ها می افتد و میدان دید محیطی فرد را محدود می کند. قسمت بالایی و خارجی میدان دید بیشتر از سایر قسمت ها تحت تاثیر قرار می گیرد .

این محدودیت دید ممکن است به هنگام مطالعه و رانندگی مزاحمت ایجاد کند. بدیهی است که انجام بلفاروپلاستی “جراحی پلک چشم” در چنین فردی، علاوه براینکه وضعیت چشم ها و پلک های وی را زیباتر می کند، محدودیت میدان بینایی وی را نیز برطرف می کند.

روش های بیهوشی جراحی پلک در کرج :

جراحی بلفاروپلاستی در البرز یا جراحی زیبایی پلک با 3 روش بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی و بیهوشی کامل قابل انجام است.

  • بی حسی موضعی مثل حالتی است که در دندانپزشکی استفاده می شود. در این روش ماده بی حس کننده لیدوکایین فقط در محل عمل که در اینجا اطراف پلک  است، تزریق می شود.
  • در جراحی پلک به روش نیمه بیهوشی ، علاوه براین که اطراف پلک توسط جراح بی حس می شود، متخصص بیهوشی نیز از طریق رگ، داروهای ضددرد و ضد اضطراب را به بیمار تزریق می کند. این داروها بیمار را به خواب عمیق و خوشایندی می برند.
  • در روش بیهوشی کامل ، بیمار کاملا بیهوش است.پلک های فوقانی و تحتانی را می توان به طور مجزا یا همزمان مورد عمل جراحی زیبایی قرار داد.

هدف از عمل افتادگی پلک:

هدف از جراحی پلک بهبود ظاهر چشم ها با روش های زیر می باشد.

  • از بین بردن علائم قابل مشاهده ی افزایش سن همانند پف، چین و چروک و چربی اضافه موجود بر روی پلک های بالا
  • از بین بردن علائم افزایش سن بر روی پلک های پایین همانند چین و چروک، افتادگی، و پف
  • اعطای ظاهری جوان تر به چشم ها
  • بازگرداندن بینایی که تحت تاثیر افتادگی پلک های بالا قرار گرفته است.

انواع جراحی پلک در کرج:

جراحی پلک افتاده:

برش درست روی چین طبیعی پلک داده می شود لذا احتمال این که بعد از جراحی زیبایی پلک چشم جای برش روی پلک ها  بماند، فوق العاده کم است. بعد از برداشتن از پوست و نسج زیر پوستی در صورت لزوم کیسه های چربی نیز برداشته شده و محل برش با نخ بسیار نازک دوخته می شود.

جراحی زیبایی پلک پایین:

اگر میزان پف پلک پایین و بیرون زدگی چربی های آن زیاد باشد محل برش کاملا زیر خط مژه ها خواهد بود تا جای اسکار آن مشخص نباشد .

در این صورت علاوه بر خارج کردن چربی های اضافه می توان پوست اضافی پلک را نیز چید اما اگر میزان بیرون زدگی چربی ها خیلی زیاد نباشد و پوست پلک نیز در حد معمول باشد می توان چربی ها را از طریق برشی واقع در سطح داخلی پلک خارج کرد. مزیت این نوع جراحی زیبایی پلک چشم  آن است که روی پوست هیچ برشی وجود ندارد و ضمنا بهبودی و ترمیم آن نیز سریع تر است.

جراحی هر دو پلک بالایی و پایینی چشم:

هنگامی که جراحی پلک بر روی هر دو پلک انجام می شود، بلفاروپلاستی ترکیبی بالا و پایین نام می گیرد.

نتایج جراحی پلک در کرج:

  • بعد از جراحی بلفاروپلاستی در کرج ممکن است اطراف چشم قدری متورم و کبود شود. در عمل جراحی زیبایی پلک خشکی چشم نیز معمول است که برای برطرف کردن آن می توانید از قطره اشک مصنوعی استفاده کنید .
  • تورم و کبودی اولیه در عرض یکی دو هفته برطرف می شود اما چند ماه طول می کشد تا نتیجه نهایی عمل جراحی زیبایی پلک ظاهر شود. محل برش جراحی پلک به تدریج کم رنگ می شود و ممکن است تا یک سال به طول بیانجامد تا محل برش به طور کامل برطرف شود.
  •  نتیجه عمل زیبایی پلک چشم دائمی است. با این وجود زمان در حال گذر است و بدیهی است که گذشت زمان می تواند بر روی تمام بدن از جمله بر روی پلک های عمل شده نیز تاثیر بگذارد.

اقداماتی که قبل و بعد از عمل جراحی پلک چشم باید بدانید:

  • دو هفته قبل از عمل جراحی پلک از دارو هایی مثل آسپیرین، بروفن ،ایندومتاسین، پیروکسیکام و مفنامیک اسید استفاده نکنید و چنانچه به هر دلیلی به مسکن نیاز داشتید فقط از استامینوفن ساده یا کودئینه استفاده کنید.
  • قبل از ورود به اتاق عمل آرایش چهره خود را کاملا پاک کنید.
  • بعد از عمل جراحی زیبایی پلک بر روی چشمان شما پانسمانی نخواهیم گذاشت و چشمان تان باز خواهد بود.
  • معمولا پماد آنتی بیوتیک چشمی جهت مالیدن روی بخیه ها برای شما تجویز می شود.
  • بعد از جراحی زیبایی پلک به مدت 3 روز قطره اشک مصنوعی استفاده کنید.
  • جهت شستشوی چشم ها در 2 روز اول پس از جراحی پلک از سرم فیزیولوژیک استفاده کنید. اما بعد از 2 روز می توانید از آب جوشیده سرد شده نیز استفاده کنید.
  • آنتی بیوتیک تجویزی را به مدت پنج تا هفت روز بسته به نظر پزشک مرتبا مصرف کنید.
  • تا 48 ساعت بعد از جراحی زیبایی پلک از کمپرس سرد استفاده کنید. بدین منظور می توانید چند تکه کوچک یخ را در یک کیسه فریزر ریخته درآن را بسته و کیسه را روی صورت خود قرار دهید یا می توانید بسته های مخصوص کمپرس سرد که حاوی ژل است را، از داروخانه خریداری کرده، آن را در فریزر قرار دهید تا منجمد شود وسپس آن را برروی صورت قرار دهید.
  • بعد از عمل کمتر دراز بکشید و هنگام دراز کشیدن نیز بهتر است زیر سر شما کمی بلند تر باشد تا شیب بدن تان بیشتر شود. این کار باعث می شود کبودی و تورم شما به حداقل برسد.
  • اگر در عرض یکی دو روز بعد از عمل زیبایی پلک دچار چشم درد یا افت بینایی شدید به سرعت با پزشک جراح خودتان تماس بگیرید.
  • قبل از مراجعه به بیمارستان استحمام کامل انجام دهید و از به کار بردن هرگونه زیور آلات خودداری کنید. در دو روز اول پس از عمل زیبایی پلک کبودی و تورم افزایش می یابد و بعدا طی یک تا دو هفته به تدریج و خود به خود رفع خواهد شد .
  • در یک تا دو روز اول پس از عمل زیبایی پلک ممکن است چند قطره خون از محل بخیه ها خارج شود که طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد.

نداشتن پوست اضافه:

چنانچه در پلک تحتانی پوست اضافه نداشته باشد و پف آلودگی فقط نتیجه بیرون زدگی چربی باشد،از طریق داخل پلک تحتانی عمل خواهد شد و هیچ نوع بخیه ای نخواهد داشت.در صورتی که پوست اضافه وجود داشته باشد،برش در زیر خط مژه ها و در نقطه ای خواهد بود که آثاری بر جای نگذارد.

عوارض جراحی پلک در کرج:

از عوارض شایع آن، کبودی است که بسته به پاسخ بافتی افراد، از چند روز تا دو هفته، ممکن است طول بکشد. برگشت پلک به هنگام کشیدگی پوست نیز از عوارضی است که نباید پیش آید و در اصل، این مسوولیت جراح است که روش ‌های مناسب را به کار ببرد.

از عوارض نادر این است که در اثر اضافه برداشتن پلک، چشم کامل بسته نشود. ما توصیه می‌ کنیم افرادی که می ‌خواهند این عمل را انجام دهند از حدود 10 روز تا دو هفته قبل از عمل جراحی از داروهای مسکن، آسپیرین، مفنامیک اسید، بروفن و این خانواده دارویی استفاده نکنند.

مزایای جراحی پلک در کرج:

بلفاروپلاستی در کرج مزایای زیبایی، عملکردی، و روانی زیادی را به همراه دارد. این مزایا شامل موارد زیر می باشند:

  • باعث می شود چشمان شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسند.
  • باعث می شود حتی بدون آرایش ظاهری شاداب تر داشته باشید.
  • بینایی شما را که به خاطر پلک های افتاده کاهش یافته، باز می گرداند.

اعتماد به نفس را افزایش داده و کیفیت زندگی را بهبود با توجه به تکنیک به کار گرفته شده در به عنوان تیم متخصص جراحی بلفاروپلاستی در کرج؛ با جراحی پلک افتاده، چشم اندکی کشیده شده و فرم چشم گربه‌ای می‌گیرد.

در عمل پلفارپلاستی پلک پایین، پاکه‌های چربی (که عامل پف و ورم زیر چشم هستند) برداشته می‌شوند. با توجه به روش جراحی بلفاروپلاستی کلینیک اسلیم بیوتی که ضمن برداشتن پوست اضافه، افتادگی پلک و چروک زیر چشم هم برداشته می‌شود؛ جوانی و زیبایی برای مراجعین محترم به ارمغان می‌آید.

به دلیل اهمیت دقت و حساسیت تکنیک به کار گرفته شده و جهت اطمینان از نتیجه جراحی و پیشگیری از عوارض این عمل، حتما باید توسط پزشکان متخصصی که تبحر ویژه در این جراحی دارد انجام شود. کلینیک اسلیم بیوتی با انجام صدها عمل موفق بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، با بهره‌گیری از بهترین تیم‌های جراحی بلفاروپلاستی در کرج از پیشگامان این جراحی در استان البرز می‌باشد. این عمل جراحی زیبایی پلک با بی‌حسی موضعی تحت استریلیزاسیون کامل و با تجهیزات کامل در مطب انجام می‌گردد.

اقدامات بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست؟

پس از تشریح اینکه بلفاروپلاستی چیست؛ درصورتی که این عمل مناسب شماست باید اقدامات قبل از بلفاروپلاستی را بدانید که عبارتند از:

  • به مدت یک ماه از مصرف سیگار و الکل پرهیز کنید.
  • تا 48 ساعت به محل عمل آب نزنید ولی استحمام روزانه 48 ساعت بعد از جراحی بلفاروپلاستی مفید است. در حین استحمام به آرامی می‌توانید محل عمل پلک افتاده را با شامپو بچه شستشو دهید.
  • استفاده از پماد آنتی بیوتیک جنتامایسین چشمی هر 6 ساعت به مدت 10 روز بعد عمل (پماد ضداسکار مخصوص) بعد از 10 روز به مراجعین محترم توصیه و معرفی می‌گردد.
  • درصورت ضرورت به حضور خارج از منزل در دوره نقاهت بلفاروپلاستی حتما از عینک آفتابی استفاده نمایید.
  • بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی نیاز به پانسمان ندارید و فقط با استفاده از پماد آنتی بیوتیک چشمی جنتامایسین محل عمل پوشش داده می‌شود.
  • بر روی صورت (محل عمل) نخوابید.
  • بخیه‌ها 7-6 روز بعد از عمل بلفاروپلاستی کشیده خواهند شد.
  • از فعالیت‌های ورزشی در 2 هفته اول بعد از عمل اجتناب نمایید.
  • استفاده از لنز چشم تا 2 هفته بعد عمل ممنوع است.
  • در دوره نقاهت بلفاروپلاستی درصورت احساس خارش در محل بخیه‌ها حتما با پزشک معالج تماس بگیرید.
  • درصورتی که لبه‌های پلک بخصوص در 3-2 روز اول بعد عمل بطور کامل بسته نشود، استفاده از قطره اشک مصنوعی ضروری است.

آیا می توان بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه را همزمان انجام داد؟

یکی از بهترین اقدامات برای بهبود نتیجه بلفاروپلاستی ترکیب آن با است. زیر نظر پزشک متخصص می‌توان اقدام به این نوع عمل ترکیبی نمود. در صورت مناسب بودن این عمل برای بیمار، نتیجه بسیار مناسب و چشم‌گیر خواهد بود.

آیا اسکار پوستی بلفاروپلاستی باقی می‌ماند؟

با توجه به اینکه پوست در ناحیه پلک بالا و پایین بسیار نازک است؛ ترمیم پوست سریع بوده و به بهترین شکل ممکن محو می‌شود. استفاده از پمادهای ترمیم کننده باعث می‌شود از بین رفتن محل جراحی در اسرع وقت صورت بگیرد. در بلفاروپلاستی پلک بالا، برش جراحی داخلی پین پشت پلک واقع شده و تنها حدود نیم سانتیمتر از برش جراحی خارج از چین قرار می‌گیرد. بنابراین نه تنها برش جراحی قابل مشاهده نیست بلکه پوست ناحیه پلک ماهیتا بسیار زود ترمیم می‌شود. در روش بلفاروپلاستی پلک پایین با توجه به اینکه زیر پلک و چسبیده به خط رویش مژه‌ها برش داده می‌شود، عملا جای بخیه‌ها هرگز قابل مشاهده نیست.

آیا نتایج عمل بلفاروپلاستی موقتی است؟

درصورتی که بلفاروپلاستی پلک بالا یا پایین توسط پزشک جراح با تحربه بالا در این جراحی صورت گیرد. نتایج ماندگار جراحی تا سالیان سال باقی مانده و دائمی است. با مراجعه به کلینیک زیبایی اسلیم بیوتی می‌توانید با خیال راحت درمورد کیفیت و دوام عمل به جراحی بلفاروپلاستی در کرج بپردازید.

یک روش جراحی زیبایی پلک است که در آن پاکه‌های چربی (که عامل پف و ورم زیر چشم هستند) برداشته می‌شوند و ضمن رفع افتادگی پلک به چشم‌ها فرم چشم گربه ای می‌گیرد.

آیا نتایج بلفاروپلاستی دائمی است؟

درصورتی که بلفاروپلاستی توسط جراح باتحربه بالا در این زمینه صورت گیرد؛ نتایج ماندگار جراحی تا سالیان سال باقی مانده و دائمی است.

انجام بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه بصورت همزمان ممکن است؟

در صورت تایید پزشک متخصص، ترکیب بلفاروپلاستی با جراحی لیفت شقیقه می‌تواند باعث بهبود نتیجه بلفاروپلاستی شود.

آیا جای زخم و اسکار پوستی بلفاروپلاستی باقی می‌ماند؟

با توجه به اینکه پوست ناحیه پلک بسیار نازک است؛ ترمیم پوست سریع بوده و به بهترین شکل ممکن محو می‌شود. استفاده از پمادهای ترمیم کننده باعث تسریع این بهبود می‌شود. سایر توصیه ها برای جلوگیری از باقی ماندن جای عمل را بصورت کامل در اسلیم بیوتی مطالعه نمایید.

  • می بخشد.

ک در کرج

دکمه بازگشت به بالا