اقتصادی

حمایت ۷۰ درصدی صندوق نوآوری از دانش‌بنیان‌ها برای عضویت در اتاق بازرگانی

رئیس مرکز نوآوری اتاق بازرگانی تهران از توافق اتاق با صندوق نوآوری و رفاه برای مشارکت شرکت های دانش بنیان در اتاق بازرگانی تهران خبر داد.

به گزارش تیتر اول دکتر. سحر بنکدارپور در نشست مجازی برای آشنایی با ساختار، عملکرد و خدمات اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی با 26 هزار عضو و 60 نماینده بخش خصوصی و دولتی به مشاغل ارائه می کند، افزود: تدوین شده است، اما قانون، بخش دولتی را ملزم به مشورت با این اتاق برای تدوین قوانین و استانداردها می کند.

وی با اشاره به خدمات اتاق بازرگانی تهران گفت: ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مالیاتی، بیمه ای، تامین اجتماعی و گمرکی بخشی از خدمات این اتاق است، در حالی که در حوزه بین الملل خدمات ارائه می شود. مانند اعزام و پذیرش هیئت های تجاری». ارایه شده.

بانکدارپور با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی تهران برای پایان نامه ها و پایان نامه های دکتری کمک مالی خواهد کرد، ادامه داد: مشارکت کنندگان در مرکز نوآوری اتاق بازرگانی تهران می توانند از خدماتی مانند تحقیق و توسعه و تشخیص سازمانی نیز بهره مند شوند.

رئیس مرکز نوآوری اتاق بازرگانی به عنوان یکی دیگر از خدمات این مرکز نوآوری، تشکیل جلسات شرکت های فناور نوپا و شرکت های بزرگ برای توسعه کسب و کار نوپا دانش بنیان را برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر شرکت ها می توانند 70 درصد از هزینه مشارکت در این فضا را از محل صندوق نوآوری و رفاه دریافت کنند.

وی تاکید کرد: از این امکانات می توان برای توسعه کسب و کار مبتنی بر دانش استفاده کرد.

حاجی پور معاون توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی تهران در این نشست مجازی، اطلاع رسانی و اطلاع رسانی لازم در خصوص جذب اعضا و ساختار این اتاق را ضروری دانست و گفت: اتاق بازرگانی تهران، اتاق بازرگانی تهران است. قدیمی ترین، ترین 140 سال است که یک موسسه حقوقی و جامع است که قبلاً به شرکت هایی به عنوان بازرگان، بازرگانان، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات خدمات ارائه کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا