فرهنگ و هنر

تکذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش + صدا

شیرینا باجانی خبر درگذشت محمد علی اسلامی ندوشنا را تکذیب می کند و می گوید: من نمی دانم این افراد از کجا آمده اند!

شیرین بیانی ، نویسنده ، محقق و همسر محمدعلی اسلامی ندوشن ، که هم اکنون در کانادا زندگی می کند ، نمی دانم از کجا آمده است! دیروز ، دیروز کسی همین خبر را به ما داد و ما آن را تکذیب کردیم. من نمی دانم از کجا و چگونه بوجود آمده است. من خدا را نمی شناسم. خستگی او را می توان در سه چیز خلاصه کرد. یکی ضعف ، یکی لاغری و پا کار نمی کند و بیماری خاصی ندارند و بهتر است بگوییم پهن هستند ، عرض قدیمی است. پیری را نیز نمی توان متوقف کرد.

سپس اظهار داشت: آنها بسیار ضعیف هستند و پایگاه آنها کار نمی کند و ما به یک پرستار کمک می کنیم. خواهران صبح ، ظهر و شب می آیند و از ما مراقبت می کنند ، ما مشغول هستیم و مشغول هستیم. خدا را شکر هیچ دردی در روح آنها وجود ندارد که آنها به دارو ، پزشک و درمان نیاز دارند. فقط باید مدام هوشیار باشید و بسیار محتاط باشید. آنها بیش از هر چیز نیاز دارند و آنها خواهر هستند ، ما به خواهران و خواهران برای آنها اهمیت می دهیم. آنها اکنون خوابیده اند و (به وقت کانادا) بعد از ظهر هستند ، و چون گوش آنها خوب نیست ، در غیر این صورت سلام شما را عرض می کنم. می توانید به راحتی استراحت کنید.

در این بیانیه آمده است: “الحمدلله خلق شده اند ، و ما شکر می کنیم که از این بدتر نیست و همیشه خدا را شاکریم.” ما دور هستیم و برای برخی سخنرانی ها به اینجا آمده ایم ، او هیجان زده بود و دیگر نمی توانستیم برگردیم. دور از وطن و کشور ما درد داریم و یکی از این درد ها سن پیری و ضعف دکتر اسلامی است و با هر دو این موارد را ایجاد می کنیم و خدا را شکر می کنیم که نمی تواند از آن بدتر باشد. راحت آرام باشید.

همسر اسلامی ندوشنا ادامه داد: یکی از خوشبختی های ما این است که نباید مدام به دنبال پزشک ، دارو ، آمپول ، آمپول و فیزیوتراپیست باشیم زیرا آنها حوصله خاصی ندارند غیر از آنچه گفتم ، ضعف ، ناتوانی و خستگی ؛ خلاصه اینکه بی حوصلگی آنها ، و همه به پیری برمی گردد. پیری یک بیماری است و قابل درمان نیست. اگر تمام تلاش خود را برای انکار آن در گوشه خبرگزاری و روزنامه انجام دهید ، خوشحال خواهیم شد که مردم خسته نباشید. من می دانم که اسلام زیادی وجود دارد و آنها وقتی خبر را می شنوند ناراحت می شوند. حالا که این خبر را شنیدم ، واقعاً می خندم زیرا آنها مدتی از این چیز دور هستند. مرگ درست است ، و این می تواند در زمان ، ثانیه و دقیقه اتفاق بیفتد ، اما از این لحاظ این نمودار نیست. مثل همیشه ، درست مثل دو ماه پیش ، پنج ماه پیش ، هفت ماه پیش ، آنها در کار هستند و ما در کار هستیم و مراقبت می کنیم از آنها

در پی انتشار این شایعه ، در صفحه محمدعلی اسلامی ندوشن و شیرین بیانی (اسلامی ندوشن) آمده است: “سلام و احترام

با توجه به سوالات متداول و شایعات در مورد سلامتی استاد ، دکتر را مطلع سازید. اسلامی ندوشن؛ پس از گفتگو با استاد گرانقدر دکتر خانواده اسلامی ندوشن ، سلامتی وی پایدار است و هیچ عارضه ای غیر از عوارض کهولت سن ندارند.

بدون شک علی رغم مراقبت و حمایت همسر مهربان و دلسوزی همچون دکتر شیرین بیانی ، رضایت علاقه مندان اطمینان حاصل می شود.

دکتر اصغر دادبه

رئیس هیئت نظارت بر انتشارات آثار اسلامی ندوشن »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا