استان ها

معرفی دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنگرود در این مراسم شرکت کرد حجت الاسلام سید محمد صفوی ، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گویان و اعضای دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ، محمد خوشحال به عنوان دبیر دانشگاه و حجت الاسلام محمدمهدی معتمدی به عنوان معاون وزیر فرهنگ در دفتر رئیس اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی گویان شرقی معرفی شد.

اهل ذکر فهم و صلاحیت دارند

صفوی در این مراسم ، وی اعلام کرد: سلسله علوم مفید در یک خط ممتد ، آنها تا حدی سودمند هستند که گره ای از انسان باز کنند و یا شخص خوبی را انجام دهند ، به هر حال این برای افراد یا جامعه مفید است.

او بیان کرد: هرکسی که در این زمینه تخصص دارد به عنوان مرجع انتخاب کنید. مرجعيت علمي براي کسي است که اهل ذکر باشد و ذکري کسي نيست جز آنکه داراي درک و دانش باشد.

رئیس دفتر نماینده رئیس اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان گویان وی گفت: در تاریخ اسلام پیامبران بنیانگذار همه علوم هستند و اهل بیت علیهم السلام استاد همه علوم بودند.

او اضافه کرد: ریشه های علم ، دانشجویان اهل بیت هستند و همه دانشجویان امام باقر (ع) هستند. اما بدون آنها انبیا on به مسئله جدی تری رسیدند و برای همه افراد باسواد و بی سواد مشترک بود. رسالت انبیا پاسخگویی به نیازهای طبیعی است.

باعث افزایش تفکر و اندیشه فرد می شود

صفوی اظهار داشت: اخلاق ریشه های معرفتی دارد و باید به دنبال شناخت درونی خود از نقص ها بود. نگرش مردم ، مطابق پاسخ آنها به س questionsالات ، برای هر ملتی فرهنگ ایجاد می کند و با این فرهنگ تمام جهت گیری های زندگی شکل می گیرد و این فرهنگ اگر به درستی شناخته شود ، پیوست فرهنگ همه کارهای ما است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گویان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فکر انسان می تواند از او یک گل بهشت ​​یا یک چوب جهنم بسازد. باعث افزایش تفکر و اندیشه فرد می شود. تفکر و دانستن اصل کسب تصویری از جهان است. ذهن فرد به نحوه دید و تفکر او بستگی دارد.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا