جامعه

هوشمند سازی خدمات جمعیت هلال احمر در دستور کار است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: درایت خدمات و عملیات جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد چرا که این مسیر زمینه خوبی برای توسعه برنامه ها و فعالیت های این نهاد فراهم می کند.

به گزارش تیتر اول دکتر. پیرحسین کولیوند امروز 18 دی ماه در جلسه شورا و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جان باختن امدادگر این سازمان در حین انجام ماموریت بسیار دردناک بود و آرزوی شفای عاجل برای این جمعیت داریم. دو امدادگر دیگر مجروح شده و مشکلات این عزیزان را ادامه می دهیم و برای بازگرداندن سلامتی ایشان اینجا هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: فعالیت های جمعیت هلال احمر دارای الگوهای مختلف دینی و قرآنی است که چراغ راه خدمت است و همه فعالیت ها باید در راه رضای خدا باشد. حق تعالی و بندگانش.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال خلاء داریم و برای صرفه جویی در منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از فناوری های نوین بهره ببریم و خدمات را هوشمند کنیم چرا که این افزایش تلفات مربوط به بی توجهی به هوشمندسازی است. کار کردن

کولیوند تصریح کرد: درایت خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد که این مسیر زمینه خوبی برای توسعه برنامه ها و فعالیت های این سازمان فراهم می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تامین تجهیزات لازم نیز از دیگر طرح ها است و در حال مذاکره برای خرید 300 دستگاه آمبولانس و 60 خودروی امدادی از طریق صلیب سرخ جهانی هستیم و این خودروها به زودی وارد کشور می شود. “

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه تحریم ها حتی به خودروهای امدادی هم رسیده است و کشورهای استکباری برای مقابله با این موضوع از زور استفاده می کنند، اما صلیب سرخ جهانی در این زمینه همکاری ویژه ای دارد تا تجهیزات لازم را وارد منطقه کند. کشور.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا