جامعه

فعالیت مراکز درمانی خارج از کشور هلال احمر کم نظیر است

رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و دو کلینیک صفا و کرمه بازدید کرد و عملکرد مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در نقاط مختلف جهان را مورد توجه قرار داد.

به گزارش تیتر اول، دکتر پیر خوزه کولیوند در سفر به امارات از بیمارستان دبی و دو کلینیک در کرمه و صفا بازدید کرد و گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین. نمونه هستند.”

وی همچنین در جلسه معرفی دکتر شاهین محمد صادقی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایران در امارات گفت: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم کشورهای مختلف، فرهنگ ایرانی و اسلام را به عنوان نمونه بارز نیکوکاری به سایر ملل جهان نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر دارای 13 مرکز بهداشتی درمانی فعال در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا از جمله در سطح بیمارستان ها، کلینیک های سرپایی تخصصی و کلینیک های عمومی (درمان، همودیالیز و توانبخشی). ). ) دارند. این مراکز خودگردان بوده و هزینه های بشردوستانه آنها با دریافت حجمی از خدمات پزشکی از بیماران تامین می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا