استان ها

علیرضا جهانبخش به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد

همانطور که توسط آژانس تیتر اول از گیلان گزارش شده است. سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با علیراز جهانبخش بازیکن تیم برایتون انگلیس و بخشی از تیم ملی فوتبال کشورمان و خانواده وی دیدار کرد.

جهانباچف و فوتبالیست با ارزیابی ظرفیت ، موقعیت و شرایط رو به رشد جمعیت هلال احمر گفتند: “ایرانیان ، به ویژه گیلان ، در طول تاریخ نقش سازنده و م inثری در ارتقا sport ورزش در جامعه بشری داشته اند و این مورد است. سایه غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی ، بستر رشد و تعالی کودکان ایرانی گسترش یافته است و امروز شاهد موفقیت ها و دستاوردهای سطح بالا هستیم. موقعیت فرزندان گرانقدر ما در جهان.

غلامی همچنین به هفته مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهمترین و آسانترین راه برای کمک به ما در کاهش مصرف مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان ، تشویق آنها به ورزش است.

مدیر جمعیت هلال احمر گویان با اشاره به نقش حیاتی ورزش در مبارزه با مواد مخدر ، افزود:

شایان ذکر است؛ در طول بازی ، علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم انگلیس برایتون برای “گیلانی” و عضو تیم ملی فوتبال ایران ، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر گیلانا منصوب شد.

گفتنی است علیرضا جهانبخش (متولد 11 آگوست 1993 در جیرنده رودبار گیلان) فوتبالیست ایرانی است. وی فوتبال خود را در دمشق گیلان آغاز کرد. ایران به عنوان وینگر و وینگر راست بازی می کند.

3

4

دکمه بازگشت به بالا