استان ها

قرارگاه سازندگی خاتم بازوی توانمند دولت است

تیتر اول/خوزستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان این که قرارگاه سازندگی خاتم بازوی توانمند دولت است، گفت: قرارگاه توانمندتر هم است و در پروژه های مختلف و کمک به رفع محرومیت کمک کرده است.

سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری در اهواز اظهارکرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا کارهای بزرگی در کشور و استان خوزستان انجام داده است.

به گزارش تیتر اول، وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بر اساس رسالت محوری که دارد، هم افزایی و انجام کارهای ناممکن را در دستور کار خود دارد. این قرارگاه در سراسر کشور پروژه های سنگین و راهبردی انجام داده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: توانمندی قرارگاه را امروز دشمن خوب شناخته است اما مظلومیت قرارگاه را داخل کشور مشاهده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که قرارگاه رقیب پیمانکاران و بخش خصوصی است، در حالی که به این صورت نیست. در عمل و با سند اعلام کردیم و اعلام می‌کنیم که حدود ۵ هزار پیمانکار بخش خصوصی را در پروژه های مختلف به کار گرفته‌ایم. ضمن این که حدود ۱۵۰ هزار نیروی بخش خصوصی مشغول به کار هستند. این کار بسیار بزرگی است اما دشمن می‌خواهد بگوید که قرارگاه همه پروژه‌ها را گرفته است و به دیگران مجال کار نمی‌دهد.

سرتیپ پاسدار عابد با بیان این که قرارگاه سازندگی خاتم بازوی توانمند دولت است، گفت: قرارگاه توانمندتر هم است و در پروژه های مختلف و کمک به رفع محرومیت کمک کرده و حدود هزار میلیارد تومان نیز تاکنون در بخش‌های رفع محرومیت زدایی هزینه کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا