استان ها

آنچه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید از امور دانشجویی بدانند

حجت الاسلام رضا عباسپور در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، با اشاره به آغاز فرآیند انتقال ترم دوم از اوایل آذرماه با تهیه اطلاعیه ها و فرم های لازم، گفت: شعبه مشهد و همچنین پاسخگویی به دانشجویان و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که به دلیل کلاس های مجازی امکان دسترسی مستقیم به واحد خود را ندارند در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص توزیع کارت دانشجویی نیز گفت: با توجه به آماده نبودن صدور کارت دانشجویی در سامانه پرونده تحصیلی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، در حال انجام مراحل اداری، حقوقی و مالی لازم و بخش اول از مجموع 20000 کارت.” دانشجو به زودی آماده تحویل به دانشجویان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

چرا دانشگاه آزاد اسلامی بر تحصیل تمام وقت اصرار دارد؟


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در خصوص نحوه بکارگیری دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه بیان کرد: ضوابط، مقررات و فرم های مربوط به استخدام دانشجویان (در گروه های بدون نیروی انسانی) آزمون ارائه می شود. و به تایید کمیسیون کار دانشجویی رسیده است.

کار دانش آموز نباید در یادگیری او اختلال ایجاد کند

عباسپور تاکید کرد: گزارش کار دانش آموزان به صورت ماهانه با استفاده از اتوماسیون اداری به واحد استخدامی ارائه شود. امور دانشجویی وی توضیح داد که برای انتقال، صورت مالی در حال تهیه و ارسال به اداره کل امور مالی برای تخفیف شهریه دانشجویان است.

وی با بیان اینکه کار دانشجو نباید مانع تحصیل وی شود و دانشجویان وارداتی باید قبل از استخدام تایید حراست دانشگاه را دریافت کنند، تصریح کرد:

دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر روند درخواست خروج از کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان پسری که قصد خروج از کشور را در سفرهای زیارتی، علمی، ورزشی و تفریحی دارند ابتدا باید در پلیس آگاهی ثبت نام کنند. سیستم سرویس و سپس فایل های دانشجویی باید به سیستم هدایت شوند تا به درخواست استاد، وضعیت دانشجویی آنها عادی شود.

عباسپور در بخشی دیگر از گفتگو با آنا به نحوه فارغ التحصیلی دانش آموزان از تحصیل پرداخت و ادامه داد: دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی باید به امور دانشجویی بروند تا بدهکار سلف سرویس، خوابگاه، پارکینگ، کشور و خروج دانشجو نباشند. . بررسی کارت و گزارش

وی افزود: در صورت مفقود شدن کارت دانشجویی، دانشجویان باید مسئولیت سوء استفاده احتمالی از مفقود شدن کارت را بر عهده بگیرند و جریمه ای را به سامانه پرداخت کنند.

آنچه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید در مورد امور دانشجویی بدانند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بر لزوم تمدید اعتبار کارت های دانشجویی تاکید کرد و افزود: دانشجو را به صورت انفرادی بر روی فرم ها و امضاء مناسب ضمیمه و برچسب گذاری کنید.

عباسپور به عنوان یکی از فعالیت های مهم این بخش، راه اندازی شورای تعامل و اندیشه دانشجو با دانشگاه را برشمرد و افزود: مشکلاتی وجود دارد. رئیس واحد متفکر.

شورای دانش آموزی یک نهاد مشورتی خوب است

وی افزود: شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه بازوی مشاوره ای بسیار خوبی برای اطلاع رسانی به مدیران دانشگاه از مشکلات و نیازهای دانشجویان است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: رئیس دانشگاه علاوه بر انعکاس صورتجلسه از مدیران برای حضور در جلسات و پاسخگویی به سوالات نمایندگان دانشجویی دعوت می کند و هر دانشکده یک نماینده منتخب در هیئت مدیره دارد.

عباسپور هیأت انضباطی دانشجویان را بخشی از اهرم نظارت بر رفتار و رفتار دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این هیئت به تخلفات دانشجویی در حوزه های آموزشی، مالی و رفتاری رسیدگی می کند و با توجه به گزارش های روسا و معاونین از دانشجویان دعوت به عمل می آید.

وی گفت: در این راستا دفاع از دانش آموز گرفته می شود و مراحل امتحانی، صدور حکم و اجرای احکام با رعایت دقیق مقررات انجام می شود و درس و مجازی سازی آزمون چالش های جدیدی را برای هیئت انضباطی دانش آموزی ایجاد کرده است. که به خوبی مورد مذاکره و گفتگو قرار گرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، خوابگاه ها را یکی از مهم ترین امور دانشجویی به ویژه دانشجویان غیر بومی دانست و گفت: با توجه به حضور دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در بیمارستان ها و سایر دوره های عملی، انطباق با پروتکل ها

عباسپور گفت: با توجه به اینکه خوابگاه امامیه با ظرفیت 340 دانشجو دارای ساختمان قدیمی است و دکتر جهان بینین این وام را بر عهده داشتند، از اوایل مهرماه خوابگاه امامیه برای نوسازی تعطیل شده است که امیدواریم بتوانیم امکانات و امکانات را بهینه کنیم. مانند گرمایش و سرمایش». تامین آب گرم، اجاق گاز استاندارد و ترموکوپل، تعویض تشک های فرسوده و رنگ آمیزی کامل ساختمان و بهینه سازی سیستم روشنایی خوابگاه برای ارائه فضای مطلوبتر و بهتر برای دانشجویان غیر بومی. .

وی از دیگر فعالیت های این فصل به بازسازی بوفه خواهران و برادران در شهید سلیمانی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی آزاردهنده در سالن و طرح بازسازی و کارشناسان بهداشتی و درمانی به کمیسیون بخشی ارجاع شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: اقدامات لازم برای راه اندازی مناقصه واگذاری بوفه و مزایده واگذاری هزینه ها انجام شده و پیمانکار مناسب انتخاب و ارائه خواهد شد. . از طریق کمیسیون بازرگانی دانشگاه ابن.

عباسپور گفت: واگذاری سلف سرویس به بخش خصوصی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ارسال شده است که امیدواریم به زودی مناقصه لازم برگزار و پیمانکار مناسب انتخاب شود.

وی تفکیک پرونده های دانشجویی گروه علوم پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را از فعالیت های مهم این معاونت دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسات متعددی با معاونت های دانشجویی و معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت پزشکی. .

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا